مقالات آموزشی

طراحی کابینت با تری دی مکس چگونه است؟

طراحی کابینت با تری دی مکس

طراحی کابینت با تری دی مکس چگونه است؟ در این مقاله به بیان اهمیت آموزش طراحی کابینت با 3dmax می پردازیم:

Autocad

2,200,000 تومان

Lumion Galaxy

2,800,000 تومان

Professional Autodesk Revit Pack

2,800,000 تومان

Professional Post Productions Pack

2,200,000 تومان

Turbo Modeling

2,400,000 تومان

Unreal Design

3,600,000 تومان

Vray Galaxy

2,800,000 تومان

دوره طراحی نما

4,700,000 تومان


استفاده از تری دی مکس در کابینت سازی و اینکه مشتری یا شخص قبل از اجرا کابینتی که قرار است در منزلش ساخته شود را ببیند ، بسیار در انتخاب کابینت زیباتر به نسبت منزل شخص موثر است و سبب بهبود کارایی و دقت هر چه بیشتر در طراحی کابینت می گردد.  بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 

طراحی کابینت

طراحی کابینت با تری دی مکس یک دید واقعی از کابینت ها را برای ما فراهم می آورد که با استفاده از آن می توان کابینت را در مدل های مختلف طراحی نمود و سپس در صورت رضایت از طرح های ارائه شده توسط  نرم افزار تری دی مکس در طراحی کابینت به پیاده سازی و تولید طرح ها پرداخت. بهترین دی وی دی آموزش تری دی مکس

طراحی کابینت با تری دی مکس چرا اینقدر مهم است ؟

با استفاده از طرح هایی که با نرم افزار تری دی مکس برای طراحی کابینت انجام می شود ، در وقت بسیار صرفه جویی می شود.
تصور کنید رشته شما طراحی کابینت است و شما قبلا انواع طراحی های مختلف را برای کابینت های مختلف داشته ایید ، در طراحی جدید با ایده گرفتن از طراحی هی قبلی خود و داشتن بسیاری از رندرهای قبلی به راحتی می توانید مشتری خود را ترغیب به بستن قرارداد کنید یا طرحی را به نسبت طرح های سابق خود انتخاب و اجرا کنید .
همچنین داشتن طرح کمک می کند مجریان این کار با کیفیت بیشتری در فرآیند تولید قطعات هماهنگ با طرح کابینت مورد نظر عمل کنند.

اهمیت تری دی مکس در طراحی کابینت:

ابزار موجود در نرم افزار تری دی مکس ، امکان ایجاد طرح های دو بعدی و سه بعدی بسیار زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

و با استفاده از این نرم افزار می توانید مواد مختلف را در کابینت سازی آزمایش کنید و هم چنین طرح های دو بعدی و سه بعدی بسیار زیبایی را ایجاد نموده و از آن ها در کابینت سازی استفاده نمایید.

مشتریان بالقوه را با یک محصول مجازی بسیار سریع آشنا نمایید و سپس از بازخورد آن برای تولید انبوه یک نمونه استفاده کنید.

به این ترتیب تنها با استفاده از مدل های سه بعدی ارائه شده توسط نرم افزار اتوکد در کابینت سازی می توانید از رضایت مشتریان اطمینان حاصل نموده و سپس مدل های به روز رسانی شده مطابق نظر مشتری را تولید کنید.
نرم افزار تری دی مکس در کابینت سازی ، امکان انجام آزمایش های شبیه سازی بر روی محصولات را فراهم می آورد و با استفاده از آزمایشاتی نظیر قطره ، حرارتی ، ساختاری ، ارتعاش و غیره می توان به تجزیه و تحلیل مدل ها و طراحی های سه بعدی انجام شده پرداخت.

اهمیت تری دی مکس

شناسایی و رفع مشکلات موجود در طراحی ها ، یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار تری دی مکس در کابینت سازی می باشد.
به عنوان مثال در مواردی ممکن است درب کابینت به دلیل موقعیت صفحه نمایش ال سی دی یا اینکه دو بخش ماشین کاری با یکدیگر همخوانی نداشته باشند ،

با بهره مندی از امکانات ارائه شده توسط نرم افزار تری دی مکس می توان قبل از ساخت کابینت نسبت به اصلاح این موارد اقدام نمود و در نهایت یک طرح بی نظیر و بدون ایراد را پیاده سازی نمود.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر نرم افزار تری دی مکس در کابینت سازی می باشد.
با استفاده از مدل های طراحی شده توسط نرم افزار تری دی مکس ، می توان در کوتاه ترین زمان ممکن ، طرح های خلاقانه و بسیار زیبایی را طراحی نمود و به میزان قابل توجهی در هزینه های ساخت و تولید کابینت صرفه جویی نمود.

انواع طراحی تری دی مکس

با استفاده از مدل های سه بعدی و طراحی های صورت گرفته توسط نرم افزار اتوکد در کابینت سازی ، می توان هر گونه ابهام را در مراحل ساخت کابینت حذف نمود و یک نمونه بسیار نزدیک به واقعیت را شبیه سازی نمود و سپس فرایند ساخت و مونتاژ را به راحتی به انجام رساند.
با استفاده از این مدل های سه بعدی ارائه شده توسط نرم افزار تری دی مکس در کابینت سازی می توان یک کابینت پیچیده با قطعات متنوع را به آسانی طراحی نمود و مراحل مستند سازی ساخت را کاهش داد. بهترین مجموعه آموزشی تری دی مکس

استفاده از نرم افزار تری دی مکس در کابینت سازی ، به طور خودکار منجر به توسعه طراحی ها و مدل سازی های سه بعدی و تولید بسته های طراحی و بهبود کیفیت و کارایی کابینت ها می گردد .

و به این ترتیب سبب کاهش هزینه طراحی و تولید در زمینه کابینت سازی می گردد. بهترین وب سایت آموزش تری دی مکس

طراحی کابینت با تری دی مکس

طراحی هنری است که در لحظه شکوفا می شود.
ذهن خلاق هنرمند طراح با توجه به آموزش های قبلی می تواند در یک لحظه تجسمی بدیع را در پیش چشمانش داشته باشد و در این لحظه است.
که باید هر آنچه می خواهد طراحی کند تا یافته های ذهنی اش را به ثبت برساند.
از این رو سرعت می تواند نقش مهمی در طراحی داشته باشد.
طراحان همواره به دنبال جدیدترین و متنوع ترین نرم افزارها برای استفاده در طراحی می باشند تا سرعت کار خود را بهبود بخشند. بهترین دی وی دی آموزش تری دی مکس

طراحی کابینت

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و نرم افزارهای رایانه ای، به طور دائم اپلیکیشن جدیدی برای استفاده طراحان عرضه می شود.
تری دی مکس از آشناترین نرم افزارهای طراحی است که تقریباً همه با آن آشنایی دارید و نام آن را شنیده اید.
در صنعت طراحی داخلی و طراحی کابینت آشپزخانه، تری دی مکس کاربرد فراوانی دارد و به زیبایی و سرعت کار اضافه می کند.

با تغییر در کابینت آشپزخانه می توان شاهد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی منازل شد و چهره خانه را به شیوه ای مدرن و امروزی متحول کرد. برای آموزش رایگان تری دی مکس ویدئوهای رایگان ما را تماشا کنید.
دیگر دوران طراحی های دستی کابینت جای خود را به طراحی کابینت با تری دی مکس  داده است و اکثر طراحان کابینت از شیوه های نوین و نرم افزار برای طرح ایده های جدید استفاده می کنند. بهترین پک آموزش تری دی مکس 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *