مقالات آموزشی

رویت چیست و چه کاربردی دارد؟

رویت چیست و چه کاربردی دارد؟

رویت چیست و چه کاربردی دارد؟ آموزش رویت … رویت چیست؟ رویت نرم افزار مناسبی برای مدل سازی اطلاعات ساختمان می باشد که استفاده از آن در پروژه های طراحی سبب بهبود مدل سازی ها می گردد.

Autocad

1,150,000 تومان1,200,000 تومان

Lumion Galaxy

1,450,000 تومان1,500,000 تومان

Professional Autodesk Revit Pack

1,450,000 تومان1,500,000 تومان

Professional Post Productions Pack

1,050,000 تومان1,100,000 تومان

Turbo Modeling

1,150,000 تومان1,200,000 تومان

Unreal Design

1,650,000 تومان1,700,000 تومان

Vray Galaxy

1,350,000 تومان1,400,000 تومان

توربو مدلینگ+وی ری گلکسی+پست پروداکشن+طراحان نما+هدیه (مسیر طلایی پرومکس)

2,300,000 تومان

دوره طراحی نما

2,050,000 تومان2,100,000 تومان

فول پکیج ( اتوکد+توربو مدلینگ+ویری گلکسی+پست پروداکشن+ لومیون +رویت+طراحان نما+کابینت)

4,650,000 تومان4,700,000 تومان

ویژگی های جدید و تنظیمات موجود در نرم افزار رویت استفاده از آن را در طراحی ها و مدل سازی های گوناگون آسان تر کرده است.
نرم افزار رویت همچنین یک نرم افزار کاربردی برای رشته ی معماری می باشد که ابزار و ویژگی های موجود در این نرم افزار نیز به طور خاص برای انجام کارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان ایجاد شده اند.

این ویژگی نرم افزار رویت سبب سهولت ایجاد ساختارهای پیچیده گردیده است و طراحی و مستند سازی را در مدت کوتاهی و با دقت زیاد به انجام می رساند.
مدل های هوشمند ایجاد شده توسط نرم افزار رویت یک پروژه کلی را شامل می شوند و در یک فایل پایگاه داده ذخیره می گردند.

رویت در معماری

گزینه های تنظیم محاسبه کارایی در نرم افزار رویت سبب کارآمدتر شدن رویت گردیده است، زیرا عملکرد رویت در مدل سازی در پروژه های بزرگ توسط تنظیمات جدید افزایش یافته است.

استفاده از نرم افزار رویت در رشته معماری از اهمیت زیادی برخوردار است و موجب به حداکثر رساندن بهره وری در ایجاد طراحی ها و مستند سازی های گردش کار می گردد.

علاوه بر آن استفاده از نرم افزار رویت موجب سرعت بخشیدن به طراحی ها و به روز رسانی سریع تر پروژه در زمان اعمال تغییرات می گردد.
نرم افزار رویت در معماری برای ایجاد طرح های ساختمانی دقیق در کوتاه ترین زمان ممکن، مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از هماهنگی و طراحی ها در رویت سبب می شود.

ایده ها با سرعت بیشتری پیاده سازی شوند و میزان هماهنگی در روند پروژه افزایش پیدا کند.

نرم افزار رویت دارای بسیار ی ویژگی های دیگر می باشد که در این مقاله به بیان برخی از مزایا و ویژگی های این نرم افزار می پردازیم:

ایجاد صحنه های پرسپکتیو در رویت:

میزان بهره وری نرم افزار رویت به دلیل ایجاد تنظیمات پرسپکتیو در این نرم افزار افزایش پیدا کرده است و دیگر نیازی به انجام تغییرات سریع در طراحی ها نیست و تنها با ایجاد تغییرات کوچکی در تنظیمات مربوط به ایجاد صحنه های پرسپکتیو، می توان تغییرات مورد نظر را در طراحی اعمال کرد.
بهبود بهره وری با قابلیت جدید برای ایجاد تنظیمات در دیدگاه های چشم انداز. دیگر مجبور نیستید تغییرات سریع را تغییر دهید.

بهبود و تقویت جزئیات در رویت:

تقویت بتن تری دی مدل در محیط پیشرفته اطلاعات ساختمان در نرم افزار رویت، موجب تقویت طرح ها می گردد.

تهیه ی جزییات ام ای پی:

پیمانکاران و نمایندگان ام ای پی می توانند مدل های آماده سازی شده در داخل رویت را با استفاده از محتویات محصولات برای یک مدل هماهنگ تر تهیه کنند.
ساخت اجزاء، تعاریف اتصال مفصل، کنترل بیشتر بر تعاریف اتصالات و طول بخش های استاندارد شده از این طریق انجام می شود که منجر به افزایش طول های دقیق و هماهنگی مقادیر بیشتر می گردد.

تجزیه و تحلیل ساختاری:

این ویژگی نرم افزار رویت سبب بهبود یکپارچگی داده ها در جریان عملیات مدل سازی اطلاعات می گردد و با استفاده از آن می توان با اختصاص دادن پارامترهای مورد انتظار، پارامترهایی سازگار را ایجاد کرد.

پیش نمایش طراحی ها در رویت:

مدل سازی پارامتریک در نرم افزار رویت، ابزار قابل توجهی برای طراحی مفهومی فراهم آورده است.
با استفاده از نرم افزار رویت، طراحان معماری می توانند به سرعت، طرح خالص هر طبقه را طرح بندی کنند یا تغییراتی را در طرح استاندارد ساختمان ایجاد کنند و بلافاصله پیش نمایش خانه های آینده را برای مشتریان ارائه کنند.
دیدگاه های طراحی و مدل سازی سه بعدی فرصت مناسبی را برای طراحان فراهم آورده است تا ایده های مختلف طراحی را امتحان کنند و تصمیمات طراحی خود را در مرحله اولیه هدایت کنند.

تغییرات سریع در طراحی، بدون تکرار با رویت:

در مرحله طراحی، ساختار ساختمان و طرح های طبقه به طور مرتب تغییر می کند.
با نرم افزار رویت، طراحی و مدل سازی در معماری بسیار سریع و دقیق می شود.

در مدل معماری نرم افزار رویت ، تمام اجزای سازنده مانند طرح ها، بخش ها و ارتفاعات هوشمندانه به یکدیگر متصل می شوند.
هرگاه تغییری در مدل ایجاد شود، نرم افزار به طور خودکار هر مولفه مربوطه را بروز می دهد و بر تمامی مدل ساختمان تاثیر می گذارد.

اسناد ساختمانی با کیفیت بالا:

ظرفیت مدلسازی بالای رویت آرکیتکچر طراحان و مدلسازان را قادر می‌سازد تا به راحتی مشکلات و اشکالات احتمالی را شناسایی و آن هارا در مراحل اولیه برطرف سازند. این ویژگی نتیجه مستندسازی بدون خطا و با کیفیت این نرم‌افزار قدرتمند است. رویت چیست و چه کاربردی دارد؟ بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 

هماهنگی بهبود یافته:

نرم‌افزار رویت توانسته طراحی، مدلسازی، سازه و مدیریت تسهیلات را در یک محیط واحد از هم مجزا کند. این ویژگی به تمام ذینفعان اجازه می‌دهد تا به‌روز بوده و از مسئولیت‌های خود آگاه باشند .

و در عین حال هماهنگی میان این بخش‌ها بهبود پیدا کند. در این صورت، درک کامل هر شخص از پروژه اتفاق می‌افتد و مناقشه و خطرات طراحی حذف می‌شود. بهترین دی وی دی آموزش تری دی مکس

سخن پایانی رویت چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار رویت در بین نرم افزارهای ساختمانی بسیار معروف است. لیست مزایای بی ال ام همچنان ادامه دارد. این موضوع ثابت شده است که رویکرد بی ال ام ه طور قابل ملاحظه ای کارآمدتر از رویکرد مبتنی بر پیش‌نویس سنتی است. بهترین پک آموزش تری دی مکس

تعداد قابل توجهی ازشرکت‌های طراحی معماری در حال پیاده‌سازی نرم‌افزار بی ال ام هستند.

به عنوان مثال بلو انت  یک شرکت مستند‌سازی ساخت‌و‌ساز پیشگام بی ال ام درحال تهیه پیش نویس در نرم افزار رویت بی ال ام برای عملیات ساخت‌و‌سازهای بزرگ و پیچیده است و مزایای قابل توجهی را از لحاظ زمان و هزینه برای مشتریان دارد.  بهترین کتاب آموزش تری دی مکس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *