مقالات آموزشی

ایده هایی برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه

ایده هایی برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه

ایده هایی برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه

امروزه آشپزخانه های مدرن بسیار محبوب هستند و می توان آنها را از سبک های دیگر مانند سنتی، معاصر و آنتیک تشخیص داد. اگرچه برخی از مواد و دستگاه ها در همه سبک ها یکسان هستند، اما جزئیات طراحی آنها متفاوت است. برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و راحت به سبک مدرن، باید به جزئیات ریز توجه کنید به بیان دیگرشاید شما در آپارتمانی کوچک زندگی می کنید و دلتان می خواهد آشپرخانه ایی بزرگ داشته باشید بنابراین مجبورید دست به کار شوید و کل خانه را خراب کنید! نه ما راه حل بهتری برای شما داریم، می توانید با تغییرات کلیدی آشپزخانه تان را بزرگ تر جلوه بدهید. با نباتی همراه باشید تا ایده هایی برای آشپزخانه و بزرگتر نشان دادن آن را بیاموزید.

1_ کابینت

مهم ترین وسیله در دکور آشپزخانه و ایده هایی برای آشپزخانه و بزرگتر نشان دادن آن کابینت می باشد که بسیار می تواند برای شما کمک کننده باشد و همچنین امروزه خیلی از افراد از کابینت در خانه ی خود استفاده میکنند اما شاید ندانند از چه رنگی استفاده کنند تا خانه بزرگ تر به نظر برسد، نباتی به شما خواهد گفت. به عنوان مثال استفاده از یک رنگ برای کابینت و دیوار استفاده کنید زیرا مرز بصری را از بین می برد و فرد بیننده نمی تواند متوجه کوچکی آشپزخانه شود. در واقع به بیانی دیگر با انطباق سطح دیوارها و کابینت ها ، آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد ، با استفاده از همان رنگ و طرح برای سطوح ، اتاق با هم مخلوط می شود و بنابراین بزرگتر به نظر می رسد.

برای سفارش بهترین پک آموزشی تری دی مکس با شماره های وب سایت تماس بگیرید.

می توانید برای کابینت ها از رنگ هایی روشن استفاده کنید مانند رنگ طوسی یا رنگ سفید، زیرا رنگ روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد و برعکس رنگ های تیره خطای دید برای بیننده ایجاد نمی کنند و فرد بیینده متوجه کوچکی آشپزخانه می شود. همچنین رنگ روشن در دکوراسیون رنگ سفید بهترین رنگ برای تزیین آشپزخانه های کوچک است. این رنگ نور را منعکس می کند و احساس فضای وسیع می کند. با انتخاب رنگ سفید برای کابینت، سقف، دیوار و پیشخوان، فضای نامحدود ایجاد می کنید. حالا شاید سوال پیش بیاید از چه کابینت هایی استفاده کنیم؟

کابینت های باز نه تنها باعث باز شدن آشپزخانه ها و هم جادارتر شدن آنها می شوند، بلکه دسترسی به وسایل و لوازم آشپزخانه را نیز آسان می کنند. در واقع کابینت های باز  باعث باز شدن آشپزخانه ها و هم جادارتر شدن آنها می شوند. علاوه بر این ها شما می توانید از کابینت های بلند استفاده کنید. که در واقع استفاده از کابینت های بلند و همچنین قرار دادن تعداد زیادی از وسایل ، باعث افزایش ارتفاع سقف و در نهایت آشپزخانه شما می شود. سعی کنید در صورت علاقه مند نبودن به کابینت های بلند می توانید از کابینت های کوچک استفاده کنید به شرط اینکه هنگام طراحی کابینت های کوچک آشپزخانه خود از هر گوشه و کنار آشپزخانه استفاده کنید.

برای آموزش رایگان تری دی مکس از مقدماتی تا پیشرفته با ما در تماس باشید.

همیشه همیشه همیشه توجه به رنگ را در ذهن خود داشته باشید. خب این رنگ قشنگ است همین را میخرم نمی تواند معیار باشد. بلکه باید شما برای خرید آن رنگ هدفی را در ذهن داشته باشید پس هنگام انتخاب رنگ کابینت خود بسیار دقت کنید زیرا تأثیر زیادی در محیط دارد، استفاده از روکش های براق و صیقلی روی درب کابینت ظاهری براق و جذاب با بازتاب نور بیشتری به شما می دهد. یکی از بهترین پیشنهادات در آشپزخانه های کوچک استفاده از درب های شیشه ای یا آینه روی کابینت ها است.

این کار با اشکال تصویری که برای افراد ایجاد می کنید فضای شما را بزرگتر می کند. نکته بعدی این است که بهتر است از دستگیره های کوچک و ظریف روی کابینت های خود استفاده کنید. زیرا دستگیره ها بسیار تو چشم می باشد . هرچه بیشتر ریز شوید در جزئیات بهتر متوجه موضوع خواهید شد. این ها نکاتی گفته شده برای کابینت های آشپزخانه بودند که بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و چشمگیر هستند.

2_ وسایل کوچکتر و کمتر

پر كردن كابینت ها و پیشخوان ها با انواع ظروف آشپزخانه باعث می شود كه آشپزخانه كوچكتر به نظر برسد و فضای كار را باریك تر كند؛ در آشپزخانه های كوچك بهتر است تا حد ممكن ظروف را در كابینت ها قرار دهید. استفاده از هود مخفی به جای هودهای معمولی در بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه تأثیر بسزایی دارد. برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه بهتر است از جزایر کوچک و صندلی های باریک و چارپایه های سده و میز های باریک باعث بزرگ نشان دادن آشپزخانه ی شما می کنند همانطور که گفتیم باید از وسایل کوچک استفاده کنید. هرچه کوچکتر زیبا تر شکیل تر، مدرن تر.

3_ نور

در ایده هایی برای آشپزخانه و بزرگتر نشان دادن آن نور خیلی مهم می باشد. در هر کجا که استفاده اش کنید خانه ی شما را می تواند بزرگ نشان دهد. البته استفاده از نور  بستگی به سلیقه ی فرد دارد. خیلی از افراد از مکان های تاریک یا دارک خوششان می آید. اما اگر می خواهید خانه تان بزرگ تر جلوه بدهد تا می توانید از نور استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت های ما به سایت نباتی به عنوان بهترین سایت آموزش تری مکس سری بزنید.

اگر در آشپزخانه خود پنجره یا نورگیر دارید، استفاده از پرده تا حد ممکن خودداری کنید تا نور طبیعی بتواند تا آنجا که ممکن است به داخل اتاق شما راه یابد. پس نور در جایگاه خودش بسیار مهم است. هم باعث شیک شدن و مدرن شدن خانه می شود هم انرژی را به اهل خانه تزریق می کند.

4_ کفپوش

کفپوش یکی از مهم ترین نکات در آشپزخانه ها می باشد.  شما باید در انتخاب کفپوش ها بسیار تحقیق کنید . اگر به جنس و نوعش کاری نداشته باشید باید به رنگ آن حتما توجه کنید. در متن بالا درباره ی سقف آشپزخانه که صحبت کردیم. گفتیم باید از لامپ یا لوستر استفاده کنید یعنی شما باید اشپزخانه را پر از نور کنید .

برای مشاهده قیمت های ما به سایت نباتی به عنوان بهترین سایت آموزش تری مکس سری بزنید.

حالا برای کفپوش چه برنامه ایی باید داشت. یا فرش بی اندازیم فرش روشن مثلا در واقع فرشهای سبک و با نقش های جدا شده بپوشانید. برای مدرن سازی اتاق می توانید از فرشی به ابعاد مناسب که فضای خالی در اطراف آن است استفاده کنید.یا کفپوش روشن استفاده کنیم. برای کف آشپزخانه از رنگ های روشن مانند چوب، سنگ یا سرامیک سفید ساده استفاده کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *