مقالات آموزشی

بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس کجاست؟ اگر دانشجوی معماری، عمران یا طراحی گرافیک هستید و یا به این حوزه علاقمند می باشید مطمئنا نام نرم افزار تری دی مکس را بارها شنیده اید.

کابرد این نرم افزار به قدری گسترده می باشد که نمی توان آن را تنها به رشته معماری محدود کرد. زمینه هایی همچون سینما، جلوه های ویژه، انیمیشین سازی و پویا نمایی نیز از نرم افزار تری دی مکس به شکل ویژه بهره می برند. هرچند که ابزارهای قدرتمند مدلسازی و رندرینگ پلاگین وی ری در بین معماران بسیار محبوب است و مورد استفاده ی طراحان داخلی و طراحان نمای ساختمان قرار می گیرد.

با این حال نرم افزار تری دی مکس برای معماران نقش عصای جادویی را ایفا می کند! شاید بپرسید چرا جادویی؟ از این بابت که برای طراحان و معماران بسیار مهم است که بتوانند ایده ها و ذهنیات خود را به شکلی دقیق به تصویر بکشند.

به جرئت می توان گفت هیچ ابزار و نرم افزاری در این زمینه به قدرت و بالندگی نرم افزار تری دی مکس وجود ندارد. این نرم افزار به معماران کمک می کند تا ایده های خود را به شکلی مبتکرانه و خلاقانه پیاده سازی نموده و به بهترین شکل ممکن آن را به تصویر کشیده و پردازش نمایند.

Autocad

2,200,000 تومان

Lumion Galaxy

2,800,000 تومان

Professional Autodesk Revit Pack

2,800,000 تومان

Professional Post Productions Pack

2,200,000 تومان

Turbo Modeling

2,400,000 تومان

Unreal Design

3,600,000 تومان

Vray Galaxy

2,800,000 تومان

دوره طراحی نما

4,700,000 تومان

 

مجموعه آموزش تری دی مکس

بسیاری از دانشجویان عمران، معماری و رشته هایی همچون طراحی گرافیک در طی دوران دانشجویی اقدام به یادگیری نرم افزار تری دی مکس می نمایند چرا که بخش اعظمی از بازار کار این رشته در ارتباط مستقیم با تسلط بر این نرم افزار می باشد.

از این رو دانشجویان آینده نگر در طی دوران تحصیل خود یادگیری تری دی مکس را آغاز می کنند. اما نکته ای که در این باره وجود دارد این است.

که هیچ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، این نرم افزار را در خلال دروس دانشگاهی و در قالب واحدهای درسی ارائه نمی دهد بلکه دانشجویان بایستی خارج از فضای دانشگاه اقدام به یادگیری نرم افزار ترری دی مکس نمایند.

این در حالی ست که دوره های آموزشی تری دی مکس با هزینه های بسیار بالایی برگزار می شود. هزینه ی این دوره ها گاهی به قدری بالاست که دانشجویان و علاقمندان یادگیری تری دی مکس قادر به شرکت در این دوره ها نخواهند شد.

از این رو مجموعه ی مهندس نباتی با بهره گیری از دانش، تجربه و تخصص بهترین اساتید حرفه ای در حوزه ی طراحی و آموزش تری دی مکس، اقدام به تدوین بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس با قیمتی مقرون به صرفه و کاملا مناسب نموده است.

آموزش تری دی مکس

شما با خرید این مجموعه از تمامی کلاس های آموزشی بی نیاز شده و نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت نخواهید داشت. در حالی که آموزش های صفر تا صد تری دی مکس را فرا خواهید گرفت.

مجموعه هایی چون وی ری گلکسی، لومیون گلکسی و توربو مدلینگ از جمله کاربردی ترین و بهترین مجموعه های آموزش تری دی مکس در مجموعه نباتی می باشد.

نرم افزار تری دی مکس یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در مدلسازی و طراحی سه بعدی می باشد که دامنه ی کاربرد آن بسیار گسترده است.

این نرم افزار در رندرینگ، پرزنت معماری، پرزنت محصولات و کالاهای تجاری و صنعتی، توسعه و گسترش بازی های کامپیوتری، موشن گرافیک و طراحی صنعتی دارای کاربرد می باشد.

نرم افزار تری دی مکس به قدری در این حوزه های رسوخ کرده است که بدون آن نمی توان کاری از پیش برد.

تری دی مکس چیست؟

نکته ی مهم پیش از اقدام به یادگیری نرم افزار تری دی مکس این است که شما حوزه ی کاری خود را انتخاب کنید. در واقع بایستی تعیین کنید که با چه هدفی قصد استفاده و به کارگیری نرم افزار تری دی مکس را دارید.

چرا که برای متخصصین هر حوزه، صرفا یادگیری اجرای پروژه ها در همان حوزه توسط تری دی مکس دارای اهمیت می باشد. به عنوان مثال برای یک طراح صنعتی آگاهی از شیوه ی طراحی نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی اهمیت چندانی نخواهد داشت.

بلکه این فرد بایستی تمرکز خود را روی ابزارهای طراحی صنعتی و شیوه ی اجرای پروژه های مرتبط با این زمینه نماید. به طور کلی نرم افزار تری دی مکس بسیار گسترده و پر قدرت بوده و دارای هزاران هزار ویژگی و قابلیت است.

نورپردازی، رندرینگ، مدلسازی و طراحی داخلی از جمله مهم ترین فعالیت هایی است که یک مهندس معمار با استفاده از تری دی مکس انجام می دهد.

نرم افزار تری دی مکس

نرم افزار تری دی مکس یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد ارائه ی ایده های خلاقانه و هشومندانه ی خود را دارند. این نرم افزار در زمینه های هنری دارای کاربرد زیادی می باشد و می توان بسیارای از فعالیت های هنری را به واسطه ی آن به شکلی ظریف و دقیق انجام داد.

ابزار ها و ویرایشگرهای موجود در نزم افزار تریدی مکس این امکان را به کاربران می دهد تا طراحی ها و مدلسازی ها را به شکلی اصولی پردازی نمایند.

به منظور اجرای طراحی های سه بعدی در محیط نرم افزار تری دی مکس ابتدا بایستی طراحی دو بعدی ترسیم گردیده و با تغییر زوایا، اقدام به ایجاد اشیاء سه بعدی نمود. تمامی این قابلیت ها ویژگی ها در مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی گنجانده شده است.

از مهم ترین قابلیت های تری دی مکس که موجب محبوبیت و فراگیری آن شده است، این است که می توان به واسطه این نرم افزار، پیش نمایش طراحی های سه بعدی و مدلسازی های اجرا شده را به مشتری نشان داده و نواقص آن را به سادگی برطرف کرد.

قابلیت های تری دی مکس

همچنین مشتری می توان نظرات خود را روی پروژه اعمال کند که موجب افزایش سطح رضایت نهایی او خواهد بود. بعد از تصویب طرح، نوبت به اجرا و پیاده سازی آن خواهد رسید.

برای مهندسین معمار بسیار مهم است که از یک ابزار رندرگیری پر سرعت و قدرتمند جهت مدلسازی سه بعدی استفاده کنند و به جرئت می توان گفت که هیچ نرم افزاری در حد تری دی مکس پر قدرت و پر سرعت در رندرگیری نیست.

خصوصیات بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

برای افرادی که قصد خرید بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس را دارند بسیار مهم است که این دوره دارای چه ویژگی هایی می باشد.

در واقع نکاتی که توانسته این مجموعه آموزشی را از سایر مجموعه ها متمایز کند چیست. ویژگی های این مجموعه به قدری گسترده می باشد که در ادامه به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • یادگیری مرحله به مرحله تری دی مکس

سطح آموزش های در این مجموعه به شکلی است که از مقدماتی تا پیشرفته ادامه دارد. در واقع شما با شروع یادگیری از سطح مقدماتی رفته رفته به مرحله ی پیشرفته و تخصصی خواهید رسید.

این روند به شکلی استاندارد چیده شده است. شما در ابتدا مهارت های پایه ای و اساسی تری مکس را که برای هر هنرمند سه بعدی ساز و طراح الزامی می باشد فرا خواهید گرفت و به صورت پیوسته مهارت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

بسیار مهم است که جلسات آموزشی را به ترتیب طی کنید چرا که مفاهیمی که در هر جلسه آموزش داده شده است پیش نیاز جلسات بعدی می باشد.

  • پروژه محور بودن آموزش تری دی مکس

بهترین مجموعه آموزشی تری مکس بایستی این توانایی را به شما بدهد که بعد از دریافت آموزش ها بتوانید پروژه های طراحی را به شکل مستقل اجرا کنید.

این یعنی آموزش تمام مهارت های لازم در طی این مجموعه. مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی با ارائه ی آموزش ها در قالب پروژه های کوچک و بزرگ، شما را برای ورود هرچه پر قدرت تر به بازار کار آماده خواهد ساخت.

گاها دوره های آموزشی تری دی مکس را شاهد هستیم که بدون اجرای پروژه یا با اجرای تعداد پروژه های محدود، قصد آموزش این نرم افزار به هنرجویان را دارند.

چنین آموزش هایی به هیچ وجه کاربردی نخواهد بود. مجموعه مهندس نباتی با شناسایی کامل نیازهای بازار کار، تمامی زیر و بم های اجرای پروژه ها را توسط نرم افزار تری دی مکس آموزش داده است.

  • کیفیت عالی صدا و تصویر آموزش تری دی مکس

مجموعه نباتی با بهره گیری از برترین ابزارها و تکنولوژی های ضبط صدا و تصویر، بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس را فراهم نموده است.

شما با خرید این مجموعه به کیفیتی بالا از آموزش های تری دی مکس دست پیدا خواهید کرد.

کیفیت بد صدا و تصویر در بسیارای از مجموعه های آموزشی منجر به این شده تا افراد آموزش ها را نیمه کاره رها کنند. در واقع بسیار مهمراست که برای دامه ی آموزش ها، انگیزه ی کافی در فرد وجود داشته باشد.

چنانچه وضوح تصویر به اندازه کافی نباشد، هنرجو نیز متوجه فرآیندهای صورت گرفته در محیط نرم افزار نخواهد شدو همین سردرگمی اورا از ادامه ی آموزش های منصرف خواهد کرد.

مجموعه های آموزش وی ری گلکسی، توربو مدلینگ و لومیون گلکسی همگی با بالاترین سطح از کیفیت صدا و تصویر ضبط و گردآوری شده اند.

  • بهره گیری از اساتید حرفه ای

حرفه ای بودن مدرس دوره آموزش تری دی مکس با حساسیت بسیار بالایی همراه است.­در واقع اهمیت این فاکتور کمتر از سایر فاکتورها نیست.

نرم افزار تری دی مکس نرم افزار پیچیده ای می باشد که در طی آموزش آن ممکن است سوالات بی شماری برای هنرجویان مطرح شود.

چنانچه مدرس دوره، آموزش ها را به شکلی سطحی ارائه دهد مطمئنا هنرجویان نیز با سطح مهارت و تخصص کمی دوره را تکمیل نموده و احتمالا در انجام پروژه های کاری با شکست مواجه می شوند.

بنابراین بسیار مهم است که آموزش تری دی مکس توسط یک متخصص حرفه ای که به سایر نرم افزارهای طراحی مسلط می باشد، ارائه شود.

مجموعه نباتی با در نظر گرفتن این فاکتور، اقدام به بهره گیری از دانش و تخصص مدرسین حرفه ای در این حوزه نموده است. خروجی یک دوره آموزشی حاصل دانش و تخصصی است که مدرس دوره به هنرجویان منتقل می نماید و هرچه سطح این تخصص بالاتر باشد، هنرجویان موفق تری وارد بازار کار خواهند شد.

در نهایت باید گفت بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس مجموعه ای است که هنرجویان با مشاهده ی آموزش ها از هر منبع دیگری بی نیاز شوند.

در واقع بتوان به آن مجموعه به عنوان یک منبع و مرجع کامل استناد کرد. مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی در قالب وی ری گلکسی و توربو مدلینگ تمامی جزئیات مدلسازی از صفر تا صد، کار با پلاگین ها و اسکریپت ها، طراحی اجرایی داخلی،طراحی نما، طراحی آشپرخانه، سقف کاذب، پذیرایی، نورپردازی، رندرگیری و تمام اصول مدلسازی را دارا می باشد.

قیمت بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

یکی از اهداف اصلی ارائه ی مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی، کاهش هزینه های تحمیل شده به هنرجویان برای یادگیری و آموزش نرم افزار تری دی مکس می باشد.

این مجموعه با در داشتن آموزش های کامل باعث شده تا هنرجویان بدون نیاز به مراجعه به سایر منابع آموزشی ویا شرکت در کلاس هایی که هزینه ی آن ها سر به فلک می کشد، به یادگیری نرم افزار تری دی مکس بپردازند.

قیمت بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی با توجه به ساعات آموزش و تعداد دی وی دی های موجود در مجموعه تعیین می شود.

برخی از مجموعه های نباتی به شکل ترکیبی می باشند به این معنا که شما می توانید آموزش توربو مدلینگ و وی ری گلکسی را در قالب یک مجموعه با قیمتی کمتر داشته باشید.

تهیه مجموعه های ترکیبی آموزش تری دی مکس به معنای صرفه اقتصادی بیشتر برای شماست. برخی از این مجموعه ها دارای آموزش هدیه نیز می باشند و این یعنی دریافت تعدادی از کاربردی ترین آموزش ها به صورت رایگان.

طی کردن دوره آموزش تری دی مکس نباتی، برای هنرمندان خلاق و مبتکر زمینه ساز پیشرفت های هرچه بیشتر آن ها در حوزه های کاری خواهد بود.

آموزش تری دی مکس

نرم افزار تری دی مکس یک نرم افزار درآمد زا می باشد. شما با پرداخت مبلغ خرید مجموعه آموزش تری دی مکس تنها برای یک بار می توانید بدون محدودیت از آن کسب درآمد نمایید.

شما با خرید بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی چندین گام نسبت به سایر افراد جلوتر خواهید بود و می توانید پس از تکمیل دوره، طراحی های سه بعدی بی نقص و منحصر به فردی را ارائه دهید.

پیشرفت شما در جایگاه شغلی فعلی تان به واسطه ی آموزش های نباتی می تواند میسر شود. این آموزش ها نه تنها برای مبتدیان بلکه برای افرادی که در این حوزه فعال می باشند نیز مفید فایده واقع خواهد شد.

خرید بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

گاهی اوقات افراد تصور می کنند که برای حرفه ای شدن در یادگیری نرم افزار تری دی مکس راهی جز شرکت در کلاس های آموزشی و پرداخت هزینه های بالا ندارند!

باور کنید که بسیاری از متخصصین تری دی مکس که اکنون در بازار کار این رشته مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند، از راه مجموعه های آموزشی این نرم افزار را به طور کامل فرا گرفته اند.

هدف از تدوین بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس توسط مهندس نباتی این بوده است که شما را با توانایی های حداکثری روانه ی بازار کار نماید و در واقع این موضوع را به اثبات برساند که برای حرفه ای شدن در نرم افزار تری دی مکس و کسب درآمد از آن لزوما به پرداخت هزینه های هنگفت نیاز نیست.

بلکه شما می توانید با خرید بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس مهندس نباتی به یک متخصص در تری دی مکس تبدیل شوید.

مجموعه آموزش تری دی مکس

در این مجموعه های آموزشی تعداد زیادی از تمرین ها در نظر گرفته شده است که موجب ارتقای سطح دانش و مهارت شما در اجرای پروژه های کاری خواهد شد. در واقع می توان بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی را به یک دوره کارآموزی کامل تشبیه کرد.

در این دوره کارآموزی شما تکنیک های فراوانی را در حوزه طراحی معماری و مدلسازی سه بعدی فرا خواهید گرفت. در حالی که بسیاری از دوره های کارآموزی برای دانشجویان معماری جز اینکه ساعاتی از وقت خود را در یک مکان خاص هدر دهند هیچ دستاورد دیگری نخواهد داشت.

اغلب دانشجویان در دوره های کارآموزی معماری مهارت خاصی کسب نمی کنند چرا که افراد مسئول برای آموزش آن ها درگیر انجام پروژه ها بوده و زمان کافی برای یاد دادن مهارت های لازم به دانشجو را نخواهند داشت.

شما با خرید بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس نباتی می توانید دوره کارآموزی خود را به سادگی در منزل بگذارانید؛ در حالی که سطح مهارت و تخصص خود را به اندازه ی کارشناسان این حوزه ارتقا خواهید داد. بهترین کتاب آموزش تری دی مکس

چرا مهندس نباتی بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس را ارائه می کند؟

گاهی اوقات افراد تحت فشارهای زمانی قرار می گیرند. به این معنا که قصد می کنند تا در کمترین زمان ممکن بیشتری سطح از توانایی را کسب نموده و در یک حوزه حرفه ای شوند. این موضوع در مورد یادگیری نرم افزار تری دی مکس برای بسیاری از افراد صدق می کند.

افراد زیادی تمایل دارند تا در کمترین زمان ممکن بیشترین میزان بهره وری را در یادگیری نرم افزار تری دی مکس داشته باشند. مهندس نباتی به کمک این افراد آمده و بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس را تهیه و تدوین نموده است.

به کم این مجموعه شما می توانید در کمترین زمان ممکن به سطح بالایی از تخصص و مهارت در نرم افزار تری دی مکس برسید و به راحتی وارد بازار کار شوید.

کافی ست تا تصمیم و اراده ای قوی داشته باشید و مجموعه های آموزشی نباتی را به شکلی هدفمند دنبال کنید. ما این ضمانت را به شما می دهیم که در عرض 2 ماه بتوانید پروزه های مستقل را با ستفاده از تری دی مکس اجرا کنید.

بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس

برخی مواقع افرادی نیز وجود دارند که دارای تحصیلات دانشگاهی در حوزه معماری نیستند و یا موفق به کسب مدرک دانشگاهی در این حوزه نشده اند اما به شدت به مباحث معماری و طراحی داخلی علاقه مند می باشند.

دوره های آموزش تری دی مکس در موسسات ممکن است به گونه ای باشد که مختص معماران تدوین شده باشد در حالی که بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس مهندس نباتی فارق از رشته ی تحصیلی شما و اینکه آیا در رشته معماری یا طراحی دارای تحصیلات هستید یا خیر، نرم افزار تری دی مکس را از صفر تا صد و بدون احتیاج به هیچ گونه پیش نیاز به شما آموزش داده است.

این یعنی شرایطی عالی برای علاقمندان به حوزه ی طراحی سه بعدی فراهم شده است تا بتوانند بدون طی کردن مدارج دانشگاهی و نیاز به مدرک تحصیلی در نرم افزار تری دی مکس تخصص پیدا کنند. بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 

چه بسا مهندسین معمار زیادی که هیچ چیز از نرم افزار تری دی مکس نمی دانند و چه بسا افرادی که با علاقه و پشتکار خود توانسته اند بدون مدرک دانشگاهی در این نرم افزار به تخصص بالایی دست پیدا کنند و اکنون در حال کسب درآمد هستند. بنابراین عدم دارا بودن مدرک دانشگاهی را یک محدودیت ندانید.

مجموعه آموزشی

مجموعه ی نباتی با بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس خود توانسته بزرگترین محدودیت ها را نیز از سر راه شما بردارد. ­مجموعه های آموزشی وی ری گلکسی، توربو مدلینگ و لومیون گلکسی همگی از این دست مجموعه های آموزشی هستند که صفر تا صد آموزش ها را بدون احتیاج به داشتن پیش نیاز در بر دارند. بهترین دی وی دی آموزش تری دی مکس

نتیجه گیری

تری دی مکس یکی ابزار گرانبها و قدرتمند برای طراحان و مهندسین معمار می باشد که می توان به واسطه ی آن شاهکارهایی عظیم خلق کرد.

این ابرار به قدری جا پای خود را در حرفه های مختلف محکم کرده است که دیگر نمی توان بدون آن هیچ پروژه ای را به شکل حرفه ای اجرا و تکمیل نمود.

پلاگین های زیادی برای نرم افزار تری دی مکس تولید شده اند تا کار شما را به عنوان یک طراح تسهیل نمایند. یکی از این پلاگین ها وی ری می باشد که می توان برای خروجی گرفتن از مدل های سه بعدی از آن استفاده کرد.

مجموعه آموزشی تری دی مکس مهندس نباتی بسیار کامل و جامع می باشد و آموزش های کامل وی ری را در قالب وی ری گلکسی در خود جای داده است. بهترین پک آموزش تری دی مکس 

نرم افزار تری دی مکس محصول شرکت اتودسک می باشد و با نرم افزارهای دیگر این کمپانی شامل اتوکد، رویت و سایر نرم افزارهای طراحی به شکل مستقیم در تعامل می باشد.

در بازار کار ایران اغلب شرکت های طراحی داخلی و ساخت و ساز به کارشناسانی که مسلط به تری دی مکس هستند.

احتیاج دارند و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی بدون اشباع شدن این حوزه، فراگیری تری دی مکس را آغاز نموده و در این بازار کار مشغول به فعالیت هایی چون طراحی سه بعدی، مدلسازی و رندرگیری پروژه های معماری شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *