مقالات آموزشی

آیا کار با تری دی مکس میتواند شغل محسوب شود؟

کار با تری دی مکس

آیا کار با تری دی مکس میتواند شغل محسوب شود؟ معضل و مشکلات بیکاری نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط دنیا به وفور مشاهده میشود و این موضوع گریبانگیر خیلی از افراد جامعه میباشد که میتوان گفت بیشتر در جوانان رایج است.

در یک گام بالا بالاتر افرادی که مدرک تحصیلی دارند و بیکار هستند به مراتب سختی بیشتری را به دوش میکشند.البته لازم به ذکر است که روی صحبت ما با قشری خاص از این عزیزان یعنی، قشر تحصیل کرده رشته معماری و رشته های مرتبط با صنعت ساختمان است.

حالا پیشنهاد ما چیست ؟ چطور می توان از این بحران نجات پیدا کرد ؟

همانطور که شرکت ها احتیاج به نیرو های زبده و متخصص دارند تا کارها را به نحو احسن انجام دهند، یکی از شاخه های مورد نیاز شرکت ها، بحث معماری و طراحی توسط نرم افزار ها میباشد، که متقاضیان زیادی هم دارد، دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته علاقمند هستند سریع تر وارد این حرفه شوند و به کسب درآمد مشغول شوند.

از قابلیت های مهم و تاثیر گذار برای به دست آوردن شغل مناسب در زمینه معماری یا طراحی داخلی آشنایی با نرم افزار های مرتبط این رشته است، که یکی از آن ها نرم افزار فوق حرفه­ای تری دی مکس (3D max) میباشد.

اما آیا کار با تری دی مکس میتواند شغل محسوب شود؟

یقیناً جواب این سوال بله است! اما چطور؟

تری دی مکس از نرم افزار هایی است که بسیاری از شغل ها را در حرفه معماری و طراحی در خود جای میدهد بطوریکه شاید بتوان گفت اصلا بدون نرم افزار تری دی استودیو مکس فعالیت در آن حرفه بسیار سخت و مشکل خواهد بود، یک مکس کار قوی و حرفه ای بعد از تجربه کار با شرکت های مختلف و ساخت نمونه کارهای زیاد، قادر خواهد بود محل کار خود را خودش انتخاب نماید، با افرادی کار کند که سازگاری اخلاقی و نفع مالی خوبی برایش داشته باشد. دیگر نیازی نیست برای کار، رزومه خود را برای هر شرکتی ارسال نماید.

اما لازم به ذکر است بدون تلاش و انگیزه و راهنمایی های موثر مطمئن باشید به جایی نخواهید رسید، چرا که آموزش تری دی مکس یک فرصت مناسب برای افراد خلاق و مبتکر می باشد؛ بنابراین نوآوری و خلاقیت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

یک نکته ای هم که باید خدمتتون عرض کنم این هست که موفقیت و پولسازی نرم افزار تری دی مکس بسته به شرایط و تخصص فرد متفاوت است.

  • باید اندیشید که هدف از یادگیری چیست؟

بسیاری از افراد نیز به یادگیری این نرم افزار ها رجوع کرده و نمونه کارهای ابتدایی تا نیمه حرفه ارائه نموده اند، ولی بدلیل اینکه آینده کاری خود را در این نرم افزار ها نمی بینند، در نقطه ای نیمه کاره یا به کل رها خواهد نمود، علت اصلی آن نیز عدم تعیین نقطه هدف می باشد و میدان را برای انگیزه های قوی و با برنامه خالی خواهند نمود، قدم در بازار کار، کاری آسان (سهل) خواهد بود، لیکن باقی ماندن در میدان رقابت است که شرط آرمانیست.

چطور وارد بازار کار شوم؟

  1. برای ورود به بازار کار و گرفتن سفارش های مشتریانی که تری دی مکس نیاز دارند دانستن چند نکته و توجه به چند مرحله کاری مهم است در گام نخست بهتر است با ایجاد یک صفحه در دنیای وب به درستی نمونه کارها و سوابق خود را ارائه دهید اما در این میان نوع و نحوه گرداندن سایت حرفه و تخصص خود را جدی بگیرید تا به واسطه آن کار و تخصص شما به درستی معرفی شود و مشتریان خود را بر اساس مهارت های واقعی خود جذب کنید و با اعتماد وارد قرارداد شوند و سفارش های خود را به شما بدهند، فراموش نکنید شما باید در سرچ گوگل جزگ نتایج جستجوی اول باشید چرا که این امر در پیشرفت کاری شما نقش به سزایی دارد. طبق آمار بدست امده که منحصرا به جستجوی تری دی و طراحی داخلی مربوط است صرفا در هر روز متوسط از 10 هزار بالغ بر 100 هزار نفر در جستجوی متخصصان پروژه های تری دی هستند تا طراحی های خود را به آنها بسپرند بر این اساس این میزان فرصت بازار کاری خوبی براین تری دی کاران است.
  2. هر آنچه در دنیای واقعی وجود دارد امکان اجرا و تبدیل به عنوان یک پروژه تری دی مکس را دارد و به هر میزان با این نرم افزار کار کرد و تجربه کسب کرد و تجربیات را با خلاقیت آمیخت ببشتر و بهتر می‌توان کار کرد و از قبل آن درآمد داشت. اجرای پروژه‌های ساختمانی، صنایع مختلف، پروژه‌های دانشگاهی، غرفه‌های نمایشگاهی و نیاز مشتری که بسیار متفاوت و متنوع است بازارهای خوبی باری کار با این پروژه است و به نوعی می توان با آموزش و تمرین از 2 تا یکسال با هزنیه نه چندان بالا صاحب یک حرفه، شغل و درآمد میلیونی شد.

دغدغه های کاری؟

ابتدای یادگیری تری دی استودیو مکس روزهای سختی است ، محیط برنامه بسیار پیچیده به نظر می رسد و تعداد دستورات بسیار زیاد ، بسیاری از هنرجویان در همان ابتدای مسیر کلاس را ترک می کنند و دیگر ادامه نمی دهند ، اما افراد پیگیر و توانا راه را ادامه می دهند و این محیط سخت برایشان محیطی دوست داشتنی خواهد شد .

همه هنر جویان علاقمند هستند که هر چه سریع تر وارد دنیای رندر و خروجی گرفتن از نرم افزار شوند تا زودتر به جمع افراد حرفه ای این رشته بپیوندند.

هر فعالیتی برای خود زمان یادگیری طلب می کند، طی زمان و با تمرین های بسیار می توان به این مهم دست یافت، علاقمندان به یادگیری تری دی مکس هم باید این نکته را قبول کنند، افراد زیادی که هنوز کاملا به تری دی مسلط نشده اند وارد بازار کار می شوند و طرح هایی نه چندان با کیفیت انجام می دهند، هم آینده کاری خود را خراب می کنند و هم کاری که انجام می دهند بازدهی مناسب را نخواهد داشت.

  • نقش اکادمی آموزش نرم افزار تری دی مکس با مهندس میلاد نباتی

دغدغه تری دی مکس کاران آماتور معمولا در رندر حرفه ای و پرزانته پروژه های خود در بازار ساختمان خلاصه میشود .

آنها با تلاش زیاد سعی میکنند خود را به سطح حرفه ای ها برسانند شاید تلاش زیادی هم انجام دهند اما اگر آموزش درست و صحیح نبینند قطعا در پیچ و خم آموزش های اشتباه گیر خواهند کرد، یاد گیری و حرفه ای شدن در تری دی مکس بیش از تمرین و ممارست احتیاج به استاد خوب دارد.

شما با اکادمی اموزش تری دی مکس مهندس نباتی میتوانید با راهنمایی های مناسب و معرفی راه هایی پیشرفت با افق روشنی پیش به سوی موفقیت در این راه حرکت کنید.

فراموش نکنید که تیم پشتیبانی سایت اکادمی اموزش مهندس نباتی در هر مرحله از آموزش در کنار شما بوده تا پاسخگوی سوالات شما باشد و شما تا رسیدن به بالاترین سطوح راهنمایی خواهد کرد.

هنرجویان با شرکت در دوره هاي آموزشي مجازي اکادمی مهندس نباتی علاوه بر کسب دانش ، مهارت ، توانايي و قابليت هاي مورد نياز براي ورد به اين عرصه در انتهاي دوره موفق به کسب مدرک تری دی مکس حرفه اي از اين مرکز نيز خواهند شد.

نتیجه گیری کار با تری دی مکس

کسب گواهينامه آموزش تری دی مکس معتبر از مرکز آموزش مجازي تری دی مکس مي تواند شرايط و شانس ورود حضوری افراد به بازار کار را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.

لازم به ذکر است با توجه به اين که اکادمی آموزش مهندس نباتی دوره هاي آموزشي خود را در قالب بسته هاي آموزشي به هنرجویان ارائه مي دهد، انها مي توانند با صرف کمترين زمان و انرژي و هزينه هاي معقول دوره تری دی مکس را گذرانده و موفق به اخذ مدرک معتبر 3DMAX بشوند.

امیدواریم که از مطالب یاد شده استفاده کامل را برده باشید، در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص اموزش، بازار کار و دیگر محتوا­ی منوط به این مقاله میتوانید از طریق شماره تلفن هایی که در زیر برایتان درج شده است با ما تماس حاصل فرمائید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *