مقالات آموزشی

کسب درامد دلاری با نرم افزار های معماری

درامد دلاری با نرم افزار های معماری

کسب درامد دلاری با نرم افزار های معماری چگونه ممکن است؟ آنچه باید درباره کسب درآمد دلاری معماری بدانیم. اگر می خواهید کسب درآمد دلاری معماری داشته باشید فریلنسری بهترین گزینه برای درآمدزایی است.

Autocad

1,150,000 تومان1,200,000 تومان

Lumion Galaxy

1,450,000 تومان1,500,000 تومان

Professional Autodesk Revit Pack

1,450,000 تومان1,500,000 تومان

Professional Post Productions Pack

1,050,000 تومان1,100,000 تومان

Turbo Modeling

1,150,000 تومان1,200,000 تومان

Unreal Design

1,650,000 تومان1,700,000 تومان

Vray Galaxy

1,350,000 تومان1,400,000 تومان

توربو مدلینگ+وی ری گلکسی+پست پروداکشن+طراحان نما+هدیه (مسیر طلایی پرومکس)

2,300,000 تومان

دوره طراحی نما

2,050,000 تومان2,100,000 تومان

فول پکیج ( اتوکد+توربو مدلینگ+ویری گلکسی+پست پروداکشن+ لومیون +رویت+طراحان نما+کابینت)

4,650,000 تومان4,700,000 تومان

راه های کسب درآمد از معماری زیادی وجود دارد که شما می توانید به صورت فریلنسری دورکاری کنید و کسب و کار اینترنتی معماری و کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.
معماران می توانند مشاغل نسبتاً پردرآمد داشته باشند.
طبق گفته اداره آمار کار ایالات متحده معماران معمولا حقوق سالیانه 79380 دلار را دریافت می کنند که میانگین دستمزد ساعتی 38 دلار است.

کسب درامد دلاری با نرم افزار های معماری چگونه ممکن است؟

در ایران با امکاناتی که داریم مثل نرم افزار رایگان، آبجکت رایگان، آموزش رایگان، برق ارزان برای رندرها بهترین فرصت برای فریلنسر شدن و کسب درآمد دلاری در ایران از معماری را فراهم کرده است و فریلنسرها می توانند پروژه ای یا ساعتی برای سایت های فریلنسری کار کنند.
در خیلی از سایت های خارجی که در ادامه به شما معرفی می کنیم می توانید ثبت نام کنید و از طریق فروش محتوای آماده، ارائه خدمات، مسابقات و تبلیغ محصول و بازدید و یوتیوب درآمد دلاری از معماری داشته باشید.

دو نکته مهم که هر معماری برای کسب درآمد بیشتر باید بداند

شماره یک سریع ترین راه برای کسب درآمد بیشتر امروز، افزایش نرخ های خود است. اگرچه به نظر ساده می رسد، اما از نظر تئوری، مذاکره در مورد افزایش یک پروژه فعلی بسیار دشوارتر از افزایش قیمت تمام شده است.

ولی بدانید که کیفیت در مقابل قیمت معنی پیدا می کند. یعنی اگر شما سطح بالایی ندارید قرار نیست جلوی شما گرفته شود. ولی کارهای سطح پایین و درآمد کمتری در انتظار شما است. هر چه قدر کیفیت شما بالاتر باشد تنوع و تعداد بیشتری از پروژه ها را می توانید مدعی شوید.
اطمینان حاصل کنید که هزینه های جدید شما بیانگر میزان انرژی خلاقانه ای است که برای هر پروژه صرف می کنید و خدمات کلی که به مشتری ارائه می دهید.

بر روی پروژه های با کیفیت و کمتر از حجم کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. ارزش خود را دست کم نگیرید. می توانید قیمت بالاتری را پیشنهاد بدهید.

ایجاد و فروش محتوای آماده

شما چه مهارت یا دانش خاصی دارید که می تواند به یک محصول تبدیل شود؟ چه محصولات دیجیتالی و چه فیزیکی، فرصت زیادی برای کسب پول اضافی وجود دارد. مثلا آبجکت طراحی می کنید.

یا اکشن های فوتوشاپ یا استایل درست می کنید که می توانید در سایت هایی زیادی بفروشید.
آیا نرم افزار یا برنامه ای وجود دارد که بخواهید در بازار موجود باشد؟ چرا برای ایجاد یک نرم افزار با توسعه دهنده نرم افزار کار نمی کنید؟

آیا راهنماها، دوره ها یا کتاب های الکترونیکی وجود دارد که بتوانید برای کمک به سایر معماران در شروع کار ایجاد کنید؟ ایده های جدید را برای ایجاد جریان های مختلف درآمد براساس مهارت و تجربه کاوش کنید.

سایت های مناسب برای ارائه خدمات و درامد دلاری از معماری

shapeways
Shapeways  یک بازار منحصر به فرد برای چاپ سه بعدی است، جایی که شما طرح های خود را به صورت آنلاین می فروشید.
شما به عنوان یک طراح آزاد هستید که بدون نگرانی از ساخت و حمل و نقل، چندین طرح به مشتریان بفروشید. shapeways هر چیز دیگری را برای شما مدیریت می کند. این یک روش عالی برای استفاده از مهارت های طراحی صنعتی و کسب درآمد از آن است.

چه مدل های خانگی و چه قطعات کوچکی، شما آن ها را طراحی می کنید و شرکت آن ها را برای مشتریان خود تولید و ارسال می کند.
شما با ایجاد فروشگاه و توضیحات آن شروع می کنید. پس از انجام این کار، با آپلود پرونده های طراحی سه بعدی خود شروع کنید، هزینه محصول خود را انتخاب کنید و روی ایجاد کلیک کنید. بهترین کتاب آموزش تری دی مکس

سایت های مناسب برای ارائه خدمات کدامند؟

هنگامی که فروشگاه شما آنلاین و راه اندازی شد، مشتریان در نهایت محصولات شما را پیدا می کنند و بقیه کارها توسط shapeways  انجام می شود.
houzz
houzz  پلتفرمی است که سه سرویس مختلف را به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید ایده های طراحی برای خانه خود را کشف کنید.
بیش از ۹ میلیون عکس فیلتر شده بر اساس سلیقه خود مرور کنید. معماران مستقل و البته می توانید خودتان را اضافه کنید و یک فروشگاه کامل را پیدا کنید.
چگونه کار می کند؟
شما می توانید وارد سیستم شوید و یک صفحه شخصی از تجارت خود ایجاد کنید. در اینجا مثالی وجود دارد آیا شما تنها هستید، آیا به یک تیم تعلق دارید که در آن می خواهید از طریق نمونه کارها پروژه های تحقق یافته خود، بیوگرافی خود را بگویید و تمام مخاطبین خود را پیدا کنید.
چگونه کسب درآمد دلاری معماری از این سایت می توان داشت؟ بهترین پک آموزش تری دی مکس

شرکت در مسابقات برای درآمد دلاری معماری

اگر شما یک عکاس عالی هستید  و هر معمار مستقلی باید اینگونه باشد در اینجا جامعه ای را پیدا خواهید کرد که علایق شما را دارند و شما قادر خواهید بود توانایی های خود را با موضوعات مختلف مقایسه کنید. حق چاپ همیشه محفوظ است و راهی عالی برای شروع فروش عکس های خود است. بهترین دی وی دی آموزش تری دی مکس

غالباً مسابقات آزاد و قابل دسترسی است و همه معمارها از سراسر دنیا می توانند شرکت کنند. این پروژه ها می توانند نقطه آغازین یک حرفه بزرگ یا حداقل دریچه ای باشند که در آن شناخته شوید و بتوانید پروژه بگیرید.
چگونه می توان در این مسابقه این سایت برای درآمد دلاری معماری شرکت کرد?
هر کسی می تواند مشتری شود و هر کسی می تواند در مسابقات شرکت کند. مردم از سراسر جهان نیازهای پروژه خود را ارائه می دهندو از طراحان می خواهند برای ارائه ایده ها و راه حل های خود با یکدیگر رقابت کنند.

پس از بستن مسابقه، مشتری برنده را انتخاب می کند و بازپرداخت قابل توجهی را با توجه به نوع کار مورد نیاز  از طرح ساده تا رندر سه بعدی پرداخت می کند.  بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *