مقالات آموزشی, مقالات آموزشی رویت

نرم افزار رویت revit چیست؟

نرم افزار رویت
نرم افزار رویتrevit چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های ساختمان سازی؛ می توانیم یکی از بهترین نرم افزار هایی که می تواند بسیار مناسب برای شما در زمینه های ساختمان سازی باشد، را معرفی کنیم، از نرم افزار REVIT در بیشتر کشورهای اروپایی استفاده می شود.

این همچنین یک نرم افزار مبتنی بر BIM است و از همه مهمتر، بر خلاف هر نرم افزار سه بعدی، قابلیت مشاهده می تواند 5D باشد و چقدر کار کردن همراه این نرم افزار برای شما راحت است.

گفتیم که نرم افزار معمولاً سه بعدی است. خوب است بدانید که دو بعد دیگر از نرم افزار Revit مدیریت زمان و مدیریت مالی است.

گزینه های بهینه سازی محاسبه توان در این نرم افزار باعث کارآیی بیشتر Revit شده است. زیرا عملکرد Revit هنگام مدل سازی در پروژه های بزرگ با تنظیمات جدید افزایش یافته است.

استفاده از نرم افزار REVIT در زمینه معماری بسیار مهم است و هنگام ایجاد پیش نویس و مستندات بهره وری را به حداکثر می رساند.

علاوه بر این، استفاده از نرم افزار بینایی سرعت ساخت را تسریع می کند و در صورت ایجاد تغییرات، پروژه ها را سریعتر به روز می کند. از نرم افزار Revit در معماری برای تولید نقشه های دقیق ساخت در کمترین زمان ممکن استفاده می شود و استفاده از هماهنگی و ساخت در Revit امکان اجرای سریعتر ایده ها و افزایش سطح هماهنگی در روند پروژه را فراهم می کند.

مدل سازی با نرم افزار رویت

نرم افزار Revit یکی از برنامه های Autodesk است که عمدتا برای ایجاد مدلهای اطلاعات ساختمان (BIM) استفاده می شود، در واقع یک پلت فرم نرم افزاری در فرایند ساختمان معماری، مهندسی و صنعتی است. 

 

مدل سازی اطلاعات ساختمان در نوامبر 2010 یک نوآوری عمده در صنعت معماری است. به هر ترتیب دلایل زیادی برای محبوبیت رویت در صنعت معماری وجود دارد.

 مدل سازی پارامتری رویت یک ابزار مهم برای طراحی مفهومی است. با استفاده از این نرم افزار، معماران می توانند طرح نقشه را به سرعت ترسیم کرده یا تغییراتی در طراحی استاندارد ساختمان ایجاد کرده و آن را بلافاصله در اختیار مشتریان قرار دهند تا آنها نیز بتوانند پیش نمایش و تصویری از ایده های طراحی آینده خانه خود را مشاهده کرده و تصمیمات طراحی خود را در یک راهنمای مرحله اولیه مشخص سازی کنند. در طول فرایند طراحی، ساختار ساختمان و پلان طبقه باید به طور منظم تغییر کند.

با مشاهده، طراحی و بررسی معماری بسیار سریع و دقیق می شود. همه اجزای ساختمان مانند پلان ها، بخش ها، نماها و نماها به طور هوشمند در نظر گرفته می شوند هر بار که تغییری در مدل ایجاد می شود، نرم افزار به طور خودکار تغییر را بر روی دیگر اجزای سازنده اعمال می کند و بر کل مدل ساختمان تأثیر می گذارد Visual نرم افزاری قدرتمند با مجموعه ای کامل از اجزای ساختمان پارامتریک است. رویت ما را قادر می سازد تا اجزای موجود را سریع و آسان تغییر دهیم. همچنین می توانید این تغییرات و پارامترهای جدید را ذخیره کرده و در پروژه های دیگر استفاده کنید.

به عنوان معمار، هنگام برنامه ریزی یک پروژه جدید، می توانید از اشیاء پارامتریک ذخیره شده به عنوان مرجعی برای مشتریان احتمالی خود استفاده کنید. عملکرد مدل سازی بسیار قابل مشاهده معماری، طراحان و سازندگان مدل را قادر می سازد تا مشکلات و مشکلات احتمالی را به راحتی شناسایی کرده و آنها را در مراحل اولیه برطرف کنند. این عملکرد نتیجه کیفیت بالا و مستندسازی بدون خطا این نرم افزار قدرتمند است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار مدل سازی اطلاعات، تولید خودکار اندازه و هزینه (BOQ) است که به برآورد بودجه مورد نیاز پروژه کمک می کند.

نرم افزار رویت قادر به طراحی، مدل سازی، ساختار و مدیریت امکانات در یک محیط واحد است. این ویژگی به همه افراد درگیر این امکان را می دهد تا در جریان ارتقاء هماهنگی بین این بخش ها، به روز بوده و از مسئولیت های خود آگاه باشند. به این ترتیب، پروژه برای همه کاملاً قابل درک است و تعارضات و خطرات طراحی حذف می شود. برخلاف اتوکد، با  رویت می توانید تمام داده های پروژه را در یک فایل پروژه ذخیره کنید. این ویژگی به چندین کاربر اجازه می دهد تا در یک پروژه واحد کار کنند و هر بار که آن را ذخیره می کنید تغییرات ذخیره می شوند. فایل همچنین می تواند ورودی و خروجی DWG ، DXF ، DGN ، PDF ، JPEG نمایش دهد.

 

نرم افزار رویت برای چه کسانی مناسب است؟

 

1_داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن و ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﻴﻼن  ﻣﻬﻨﺪسی ﻣﻌﻤﺎری

2_بسیاری از دانشجویان باید کار با این نرم افزار را بیاموزند تا کارشان به خوبی پیش بروند و بتوانند پروژه های خود را تحویل دهند. بهتر است در این دوران دانشجویان بتوانند این نرم افزار را بیاموزند و با روش های صحیح پروژه های خود را درست کنند.

3_آرشیتکت ها برای ارتقا و پیشرفت شغلی

4_کسانی که کارشان همین است باید بتوانند این نرم افزار را بیاموزند تا بتوانند پروژه های خودشان را به خوبی به سرانجام برسانند. بنابراین یادگیری این نرم افزار برای این افراد می تواند بسیار مناسب باشد تا بتوانند به خوبی با کار خود برسند.

رویت در معماری

نرم افزار اختصاصی Revit Autodesk نرم افزار مدل سازی اطلاعات را توسعه می دهد. نرم افزار Revit توسط معماران ، مهندسان عمران و برق استفاده می شود، اما عمدتا در معماری استفاده می شود. معماران از نرم افزار Revit برای مدل سازی و ترسیم جزئیات ساختمان به صورت سه بعدی استفاده می کنند.

در حقیقت ، Visit دسترسی به اطلاعات ساخت و ساز را از طریق یک پایگاه داده ساختمانی امکان پذیر می کند.معماری چشم انداز یا نمای معماری (Revit Architecture) به بخشی از نرم افزارهای بینایی اشاره دارد که به طور خاص برای مهندسان معماری یکپارچه شده است.

دید معماری محبوب ترین بخش نرم افزار بینایی است و دلیل آن تعداد زیاد معماران و مهندسین عمران در است. از آنجا که رشته مهندسی عمران یا سازه بسیار شبیه مهندسی معماری است، بسیاری از مردم نیز با سازه آشنا هستند، که به طور خاص برای مهندسان سازه طراحی شده است در نرم افزار رویت به عنوان نمای معماری توسعه یافته است.

ویژگی های مهم نرم افزار رویت

1. پیش نمایش خانه در قالب مدلینگ

از نرم افزار REVITبرای طراحی مفهومی و مدل سازی پارامتریک استفاده می شود. برنامه ریزان معماری می توانند با استفاده از این نرم افزار پلان را بسیار سریع ترسیم کرده یا در طرح استاندارد ساختمان تغییراتی ایجاد کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا بتوانند پیش نمایش خانه مورد نظر را نیز مشاهده کنند. تصاویر سه بعدی از طرح ها به طراحان این امکان را می دهد تا ایده های مختلف طراحی را آزمایش کنند و تصمیمات طراحی خود را از همان ابتدا تنظیم کنند.

 

  1. سرعت بیشتر در تغییرات طراحی و بدون نیاز به تکرار

در طی مراحل طراحی سازه و کف ساختمان، مرتباً نیاز به تنظیمات وجود دارد. با استفاده از نرم افزار Revit ، طراحی و بازرسی شما سریعتر و با دقت بیشتری انجام می شود. نقشه ها، مقاطع، ارتفاعات و تمام اجزای ساختمان در یک نمای واحد. هنگامی که شما تغییری را در یک مدل ایجاد می کنید، نرم افزار به طور خودکار این تغییر را در اجزای دیگر اعمال می کند و کل ساختمان را تحت تغییراتی قرار می دهد.

3.مرجعی برای کامپونت های ساختمان

این نرم افزار مانند پکجی کامل از اجزای ساختاری پارامتریک در نرم افزار موجود است. بنابراین تغییر اجزای موجود آسان و بسیار سریع است. با ذخیره این تغییرات، می توان از پارامترهای تازه ایجاد شده در پروژه های دیگر استفاده کرد. هنگام برنامه ریزی یک پروژه جدید به عنوان یک معمار، می توانید از اشیا ذخیره شده به عنوان مرجع برای سازندگان استفاده کنید.

4.بالا بودن کیفیت در اسناد ساختمانی

قابلیت های پیشرفته مدل سازی Revit ، طراحان و مدلسازان را قادر می سازد تا به راحتی مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و در مراحل اولیه برطرف کنند ، در نتیجه اسنادی با کیفیت بالا و بدون خطا ارائه می شود.

5.ارزیابی دقیق پروژه و هزینه ها

استفاده از نرم افزار مدل سازی اطلاعات مانند Revit که تولید خودکار برآورد هزینه و اندازه است، یک مزیت مهم دارد. این مزیت به پیمانکاران و کارفرمایان کمک می کند بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه خود را مقایسه کنند.

6.هماهنگی بهبود یافته

نرم افزار Revit قادر خواهد بود طراحی، مدل سازی، ساختار و مدیریت را از هم جدا کند. این ویژگی باعث می شود دست اندرکاران پروژه از مسئولیت خود آگاه شوند و در عین حال هماهنگی بین آنها را بهبود می بخشد. شما درک کاملی از پروژه پیدا می کنید که باعث از بین رفتن خطرات می شود.

تاریخچه ی نرم افزار رویت

تاریخچه این نرم افزار از حدود ۲۰ سال پیش شروع میشه، زمانی که شرکت Charles River Software در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۹۷ توسط Leonid Raiz و Irwin Jungreis تاسیس گردید. نام این شرکت در ژانویه سال ۲۰۰۰ به Revit Technology Corporation تغییر پیدا کرد و نسخه Revit 1  در پنجم آوریل همان سال راهی بازار شد.

سرعت پیشرفت این نرم افزار آنقدر بالا بود که ورژن های ۲، ۳، ۳٫۱، ۴ و ۴٫۱ به ترتیب در آگوست۲۰۰۰، اکتبر۲۰۰۰، فوریه ۲۰۰۱، نوامبر ۲۰۰۱ و ژانویه ۲۰۰۲ عرضه شدند. در سال ۲۰۰۲ به قیمت۱۳۳ میلیون دلار شرکت  Autodesk که به محصولات AutoCAD خود معروف است شرکت Revit Technology Corporation را خریداری کرد و این خرید باعث توسعه سریع تر و راحت تر این نرم افزار شد.

اتودسک از سال ۲۰۰۴ به بعد چندین نسخه از نرم افزار رویت را به بازار عرضه کرده است.

در سال ۲۰۰۵، Revit Structure و در سال ۲۰۰۶، Revit MEP عرضه گردید. بعد از نسخه ۲۰۶۶، نام Revit Building به Revit Architecture تغییر یافت.

از نسخه Revit 2013 به بعد رشته های مختیلف این محصول به شکل واحد به اسم Revit  عرضه شد. در سال ۲۰۱۲ نسخه ای سبک به نام Revit LT عرضه شد که بعضی ویژگی ها مثل رندر گرفتن و محیط های چندکاربری از آن حذف شده بود.

نرم افزار رویت در حال ساختن نرم افزار مدل سازی اطلاعات برای معماران، برنامه ریزان شهر ، مهندسان فنی، مهندسان برق ، لوله کش و طراحان است. با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح خود را به صورت سه بعدی و دو بعدی به طور همزمان ایجاد کنید. پیش بروید و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. سیستم BIM تمام اطلاعات ساختمان را روی نقشه وارد می کند و می تواند همه جداول مانند لیست اتاق ها ، انواع پنجره ها و غیره را ایجاد و تولید کند.

نرم افزار تجسم یک مدل ساز NURBS نیست و نمی تواند کناره های یک شکل را ویرایش کند، به استثنای برخی از اشکال خاص مانند سقف، کف، محیط داخلی و …  دسته های مختلفی از اشیا که در رویت به آن ها Revit Familiesگفته می شود در این نرم افزار قرار دارد که به سه دسته تقسیم می شوند:

۱- خانواده های قابل لود شدن که با ابزار های sweep, Extrusion  و…  ساخته شده اند و برای استفاده در پروژه قرار داده شده اند.

۲- خانواده های سیستم مانند دیوار ها، بام ها، سقف ها، زمین ها و …

۳- خانواده های در محل که به شکل In-Situ در پروژه استفاده می شوند شبیه به خانواده های قابل لود شدن هستند.

کاربرد و موارد استفاده از نرم افزار رویت

کاربرد و موارد استفاده از نرم افزار رویت1
کاربرد و موارد استفاده از نرم افزار رویت2
کاربرد و موارد استفاده از نرم افزار رویت3
  1. طراحی مفهومی

طراحان معمار می توانند کار های زیادی را با رویت انجام دهند، یکی از این کار های به ویژه خاص این است که به سرعت طرح جامع و کلی طبقات ترسیم می کند و تغییراتی این چنینی را ایجاد می کند. که می تواند این ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این طرح کمک می کند تا مشتری به خوبی طرح ایجاد شده را ببیند و ذهنیت کلی نسبت به پروژه داشته باشد.

2.تغییرات خودکار رویت

همانطور که میدانید بسیاری از اجزای مورد نیاز از جمله نماها، پلان ها، دید ها، برش ها در رویت با یک دیگر در ارتباط هستند، این ارتباط باعث می شود اعمالی خودکار در هر اجزا به صورت مجزا اتفاق بیوفتد. این کار سرعت طراحان را بالا میبرد و می تواند بسیار مورد پسند واقع گردد.

3.استفاده از کامپوننت ها در رویت

این نرم افزار قدرتمند دارای یک مجموعه کامل از کامپوننت ها پارامتریک ساختمانی می باشد که تغییرات در رویت را با سرعت بالایی در کثری از ثانیه انجام می دهد، در واقع کار را بسیار آسان کرده است و مورد توجه تمامی طراحان قرار گرفته است. از دیگر قابلیت های رویت ذخیره ی اطلاعات را می توان نام برد و تغییرات پارامتر های جدید که به راحتی می توان در این پروژه ها استفاده کرد. این آبجکت های ذخیره شده هم نقطه قوت این نرم افزار است زیرا بسیار کاربرد دارد و می توان از آن به خوبی استفاده کرد.

4.مستند سازی قوی رویت

همانطور که می دانید رویت دارای ظرفیت مدلسازی بالایی می باشد که این ظرفیت باعث شده است که بسیاری از مشکلات پیش و رو را بتوان به خوبی برطرف ساخت و به راحتی بدون هیچ خطایی به ترسیم و مستند سازی قوی پرداخت.

5.بدست آوردن خودکار اندازه ها

نرم افزار های مدل سازی به روش اطلاعات ساختمانی پیش می روند در واقع این شرایط را فراهم می آورد تا طراحان به مقدار دقیق در محاسبات خود متریال مورد نیاز را به عنوان محصول جانبی در دست داشته باشند. همچنین بودجه ایی که مورد نیاز است هم برای کارفرمایان مشخص خواهد شد. در هر صورت این می تواند یکی از ویژگی های خوب رویت باشد.

6.هماهنگی مشترک

رویت با استفاده از امکانات و قابلیت های در طراحی و مدلینگ سازه و مدیریت تسهیلان در یک محیط را به خوبی مشخص و مجزی می کند و این ویژگی باعث شده است که به خوبی جذب این نرم افزار بشوند و سعی در یادگیری آن داشته باشند. این نرم تفزار هماهنگی را به خوبی انجام می دهد. و هر کس از درک پروژه باخبر می شود.

7.دسترسی به پروژه

این بخش از نرم افزار رویت دسترسی چند نفره به یک پروژه ی واحد را می دهد تا رویت اجازه ی ذخیره ی اطلاعات را داشته باشد و تمامی پروژه ها را در یک فایل به خوبی جا می دهد، این وی ژگی هم باعث مجذوبیت نرم افزار رویت شده است تا کاربران بسیاری بتوانند در یک پروژه همزمان با کمک یکدیگر کار کنند و آن را به خوبی ذخیره کنند.

فرق رویت با اتوکد

مدل سازی

مدل سازی، یعنی اجرای ایده ها، در اتوکد با خطوط، منحنی ها و به اندازه کافی ملموس نشان داده نمی شود. در نگاه اول، همه اجزای نقشه هوشمند و قابل ویرایش هستند. ما فقط از چند خط و منحنی روی یک در استفاده می کنیم، اما در شکل واقعی آن موجود است و حتی می توانیم آن را تغییر دهیم.

تغییر و ترمیم

در تمام مراحل طراحی می توان اشتباهاتی را انجام داد، یا حتی پس از اتمام طراحی، نظر کارفرما تغییر می کند. اکنون باید به فکر ایجاد این تغییرات در نقشه باشیم. به عنوان مثال، اگر در را به دیوار اضافه کنید، ابتدا باید دیوار را ویرایش کرده و سپس در اتوکد قرار دهید. جدا کردن قسمت های مختلف نقشه نیز وضعیت را پیچیده می کند و تغییرات ایجاد شده در یک قسمت باید جداگانه در قسمت های دیگر اعمال شود. برای ویرایش نقشه در نمای، از آنجا که به عنوان یک مدل کامل قابل مشاهده است، فقط باید موقعیت مورد نظر را تغییر دهید، سایر اجزای نقشه با این تغییر سازگار می شوند سه بعدی بودن طرح قابل مشاهده به ما این فرصت را می دهد که سریعتر و آسانتر خطاها را بیابیم. در حین کار در اتوکد، ما در مشاهده و رفع اشکالات به دقت زیادی احتیاج داریم. بنابراین ، ما به این نتیجه رسیده ایم که کار با رویت به ما دقت و سرعت بیشتری می دهد.

ساده بودن

اگر فردی که در زمینه طراحی آموزش ندیده باشد می خواهد نقشه را ببیند، قطعاً رویت گزینه بهتری است. همانطور که قبلاً نیز گفته شد، نقشه یک مدل سه بعدی کامل است و برای هر کسی قابل درک است، اما اتوکد چیزی نیست جز خطوط و کسی که با طراحی آشنا است باید نقشه را برای درک آن بداند.

 

رویت در بین نرم افزار­های طرح BIM

تفاوت اصلی بین AutoCAD و Visibilit ، قابلیت مشاهده بین نرم افزار BIM است. طراحی مدل سازی استاندارد ساختمان ها روز به روز تکامل می یابد. نرم افزار در این طرح به طور پیش فرض شامل اطلاعات مورد نیاز است و دیگر نیازی به جستجو برای یافتن این اطلاعات نداریم. لازم به ذکر است که این اطلاعات نیز می توانند تغییر کنند.

مزایای نرم افزار revit

  1. افزایش سرعت و دقت ترسیم و همچنین تغییر نقشه ها
    2.ترسیم همزمان 3بعدی و 2 بعدی نقشه های ساختمان
    3.تبدیل سریع نقشه های فاز 1 به فاز 2
    4.ارتباط همزمان نقشه های معماری با نقشه های سازه و تاسیسات و اعمال همزمان تغییرات بین این نقشه ها
    5.حذف خطاهای انطباق نماها و پلانها و مقاطع
    6.امکان انجام مطالعات اقلیمی(نور و سایه) بر روی ساختمان
    7.امکان تعریف استانداردهای ساخت در تجهیزات ساختمان
    8.محاسبه متره ساختمان و تغیییر سریع آن در صورت تغییر نقشه ها
    9. قابلیت ارتباطی با نرم افزار Autocadو 3Dmax ورودی و خروجی
    10.سرعت یادگیری آن
    11.امکان طراحی حجمی و تبدیل آن به نقشه های اجرایی
    12.امکان اشتراک گذاری پروژه میان چند کاربر

رندر با نرم افزار رویت

این یک حالت رندر قابل مشاهده است که روش جالبی از نحوه حرکت یا بزرگنمایی مدل در محیط پروژه به ما می دهد. پیش نمایش با کیفیت خوب و زمان بسیار خوبی برای نمایش تصویر پروژه وجود دارد. اول از همه، صحنه نمایش داده شده دارای وضوح پایین است که به دلیل زمان وضوح کار، بالاتر و بالاتر می رود. بهترین ویژگی های این بخش را می توان ذکر کرد که به معنای واقعی است. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا میزان روشنایی پروژه خود را تنظیم کرده و با توجه به نورپردازی در محیط پروژه، عملکرد آن را محاسبه کنید و شدت نور پروژه را می توان کم و بیش در نظر گرفت. همچنین، یک فرصت بسیار خوب که بخش رندر در نمای ما ظاهر شود این است که مثلا می توانیم رنگ آسمان را تغییر دهیم تا بتوانیم پروژه خود را برای رندرینگ نهایی پس از رسیدن به شکل پیش رندر مورد نظر خود آماده کنیم.

رویت مپ revit mep چیست؟

Revit MEP نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان است که مخصوص تکنسین های برق و ساختمان توسعه یافته است.

در واقع Revit MEP بخشی از نرم افزار Map است که مخصوص مهندسان مکانیک طراحی شده است MEP مخفف سه کلمه Mechanical, electrical, and plumbing به معنی مکانیکی، الکتریکی و لوله کشی است.

به بیان دیگر واژه Mechanical به بخش تاسیسات مکانیکی یک ساختمان، واژه electrical به بخش الکتریکی و برق یک ساختمان و واژه plumbing به فرآیند لوله کشی یک ساختمان اشاره دارد.

نرم افزار Revit این بخش را به طور اختصاصی برای مهندسین تاسیسات و برق طراحی کرده تا بتوانند فرآیند مدلسازی و طراحی سیستم های الکتریکی و تاسیساتی یک ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

Mep در رویت به جنبه های طراحی و مدل سازی اطلاعات ساختمان در تصاویر اشاره دارد. در ساختمانهای تجاری، این عناصر اغلب توسط مهندسان متخصص استفاده می شود.

طراحی اصلی MEP یکی از مهمترین بخشهای تکمیل پروژه ساختمانی می باشد. همچنین به بهبود روند طراحی در کوتاه ترین زمان ممکن، به حداقل رساندن اتلاف انرژی و افزایش حداکثر کارایی کمک می کند.

استفاده از رویت مپ به شما مهندس طرح های با کیفیت تری می دهد. و از حرفه ای بودن بیشتر اطمینان حاصل کنید Revit MEP را می توان برای توسعه مدل های BIM و افزایش دقت و کارایی پروژه استفاده کرد.

رویت استراکچر revit structure چیست؟

از نرم افزار رویت استفاده های گوناگونی می توان کرد و میدانیم بسیار مهم است، زیرا نرم افزار برجسته برنامه ریزی ساختمان مبتنی بر BIM سه رشته معماری سازه ای و ساختمان را پوشش می دهد. مهندسان مختلف می توانند از Revit برای طراحی یک پروژه در ساختار و معماری ساختمان استفاده کنند. در زمینه ساختار، نرم افزار رویت می تواند الزامات شما را برای مدل سازی تمام عناصر سازه ای ساختمان ، نهای بتقشه های کارگاهی و… همچنین ایجاد ابعاد ارزیابی پروژه برآورده سازد.

برخلاف تصور شما رویت استراکچر یک نرم افزار محاسبات سازه ای و تحلیل سازه ای نیست بلکه یک نرم افزار مدلینگ و شاپ درواینگ است. دقیقا همانند نرم افزار تکلا استراکچر. و می توانید پس از انجام مدلسازی پروژه در رویت فایل پروژه را به نرم افزار های تحلیلی مثل نرم افزار روبوت استراکچر آنالیز , ایتبس و سیف جهت انجام محاسبات و تحلیل سازه ای انتقال دهید.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار آن است که نمای ساختار شامل تعدادی از اجزای پارامتری است که به طور چشمگیری سرعت فرایندهای طراحی اولیه را افزایش می دهد و به چندین کاربر اجازه می دهد تا قبل از صادر کردن مدل کامل به تجزیه و تحلیل و یا دیگر برنامه های تجزیه و تحلیل محبوب، به مدل های پیچیده ای دسترسی پیدا کنند که کار طراحی اولیه را ساده می کند Autodesk Revit Structure در حال حاضر به عنوان بخشی از بهترین بخش نرم افزار Autodesk Revit برای BIM در نظر گرفته می شود که می تواند هر گونه نیاز به طراحی معماری را برآورده کند.

نرم افزار Revit رقیب قدرتمندی در مقابل نرم افزار X-Steel یا همان Tekla Structure می باشد. البته که هر دو نرم افزار بر پایه bim برنامه ریزی شده اند، اما اینکه از لحاظ کار بخواهیم این دو را مقایسه کنیم، کار اشتباهی است زیرا هرکدام نقاط قوت و نقاط ضعف خودشات را دارند. اما نرم افزار Revit به طور کلی یک برتری محسوسی نسبت به Tekla دارد و آن هم این است که طراحی هر سه دیسیپلین معماری تاسیسات و سازه ساختمان به صورت کاملا (تخصصی) در یک نرم افزار و یک محیط و در یک فایل یعنی نرم افزار Revit صورت میگیرد.

چرا پکیج آموزشی وی ری مهندس نباتی

اگر می خواهید به خوبی در یادگیری این نرم افزار پیشرفت خوبی داشته باشید و به خوبی در آن موفق شوید بهترین کار این است که از یک منبع بسیار قوی کمک بگیرید و از آن استفاده نمایید، نرم افزار وی ری بسیار مورد استفاده ی همگان قرار می گیرد در نتیجه باید در نظر داشت که یادگیری آن ضرری ندارد بلکه بسیار هم مورد توجه ی معمارین قرار می گیرد در هر صورت برای یادگیری و آموزش این نرم افزار باید پکیج آموزشی وی ری مهندس نباتی را تهیه کنیم، زیرا ایشان به بهترین شکل ممکن این نرم افزار را توضیح می دهد تا حتی کسانی که هیچ اطلاعی از این نرم افزار ندارند، با تهیه ی پکیج وی ری مهندس نباتی می توانید به راحتی همه ی آپشن های نرم افزار را بیاموزید و از دانش ایشان به خوبی استفاده نمایید. مهندس نباتی هدفش کمک کردن و آموزش و اطلاع رسانی است بنابراین خیلی ویزه و خاص سعی داشته است همه چیز را برای شما عزیزان علاقه مند به یادگیری نرم افزار معماری بیاموزد.

ویژگی یک آموزش وی ری مهندس نباتی

از ویژگی های این نرم افزار می توان به هزینه ی پایین آن اشاره داشت که همه ی افراد از اقشار مختلف به راحتی می توانند آن را تهیه کنند و یاد بگیرند، سفارش را می توانید از طریق اینترنت انجام دهید و برخی محصولات دارای تخفیف هم هستند، بنابراین عجله کنید.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار وی ری مهندس نباتی این است که قابل فهم است حتی افراد 18 ساله یا نوجوان هم می توانند این نرم افزار را تهیه کنند و با تکرار و تمرین فراوان سعی در یادگیری آن داشته باشند. در هر سنی که باشید با تهیه ی نرم افزار وی ری مهندس نباتی می توانید این نرم افزار را به خوبی بیاموزید.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار مهندس نباتی کامل بودن و جامع بودن نرم افزار است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و همگان می توانند از علم کامل آن برخوردار شوند مانند دیگر پکیج ها نیست که نصف مسائل را توضیح بدهد و نصف دیگرش را بماند به امان خدا. این مسئولیت پذیری مهندس نباتی را در قبال شما نشان می دهد. با مهندس نباتی همراه باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *