مقالات آموزشی, مقالات آموزشی لومیون

معرفی نرم افزار لومیون lumion

معرفی نرم افزار لومیون lumion
معرفی نرم افزار 2لومیون lumion

معرفی نرم افزار لومیون lumion

نرم افزار Lumion  یک نرم افزار حرفه ای در زمینه رندر و انیمیشن، به ویژه در زمینه معماری است. با امکانات نرم افزار Lumion ، می توان مدل های معماری مورد نظر را به تصاویر و انیمیشن های با کیفیت تبدیل کرد.

بهترین مزیت این نرم افزار این است که بسیار ساده ، سبک و سریع است و به راحتی می توانید مدلهای سه بعدی خود را از نرم افزارهای مختلف معماری مانند  رویت یا SketchUp  یا AutoCAD  وارد کرده و دوربین را جابجا کنید.

یک دقیقه انیمیشن در نرم افزارهای نرم افزاری مانند 3D Max  می تواند یک روز کامل طول بکشد، اما Lumion می تواند همین کار را در سه ساعت انجام دهد.

برای ایجاد تصاویر عالی، شما همچنین به آسمان زیبا ، آب ، چمن ، مواد ، گیاهان ، مردم ، درختان و بسیاری اشیاء دیگر نیاز دارید. نرم افزار Lumion  دارای کتابخانه وسیعی از اشیاء مورد نیاز برای طراحی و مدل سازی است.

 قابلیت های لومین lumion

نرم افزار Lumion  دارای ویژگی های بیشماری است، از جمله افزودن محیط ، مواد ، نور، اشیاء ، شاخ و برگ و جلوه های بصری به طرح ها. مدل ها و طرح های ایجاد شده با نرم افزار Lumion  را می توان به راحتی مشاهده کرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های مورد نظر خود را به راحتی ارتقا دهید.

به علاوه، با ارائه فوق العاده سریع نرم افزار Lumion ، می توانید طرح های دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهید. نرم افزار Lumion  دارای محیطی بسیار ساده و زیبا می باشد. کار با این نرم افزار بسیار سرگرم کننده است. این سرگرمی تعداد کاربران را افزایش می دهد و به طور خودکار منجر به پیشرفت قابل توجهی در نرم افزار می شود. این نرم افزار دارای محیط و آب و هوای زیبا می باشد.

دارای اشیاء فوق العاده ای است که طراحی را آسان می کند و یکی از دلایل توسعه نرم افزار Lumion  ورودی و خروجی نرم افزارهای AutoCAD ، 3D Max  و حتی SketchUp  است. Lumion  در مواقع ضروری بسیار مفید است.

 

اگر وقت شما کم است، می توانید به سادگی مدل را در یکی از برنامه ها مدل کنید و سریع آن را در Lumion  ارائه دهید. اگر می خواهید انیمیشن ایجاد کنید اما به اندازه کافی طولانی برای انجام این کار و نداشتن نرم افزار 3DMAX  یا MAYA ، نرم افزار Lumion  این کار را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. برای مدل سازی با نرم افزار Lumion ، می توانید از مدل های آماده موجود در این نرم افزار استفاده کنید. با مدل های از پیش ساخته شده در نرم افزار Lumion ، می توانید از مدل سازی مورد نیاز خود استفاده کنید. طبیعی جلوه دهید به این ترتیب، برای استفاده از عناصری مانند درختان، ماشین ها، کوه ها، کشتی ها، رودخانه ها، دریا و سایر عناصر لازم ، نیازی به مدل سازی ندارید و می توانید به راحتی از مدل های موبایل موجود استفاده کنید.

بهترین ورژن نرم افزار لومیون

Lumion نرم‌افزاری استاندارد با قابلیت‌های گوناگون است. همه نسخه‌های آن نیاز کاربر را به خوبی برطرف می‌کنند اما نسخه Lumion PRO ایده‌آل‌ترین نسخه برای استودیوهای حرفه‌ای است زیرا در آن به همه ویژگی ها و امکانات دسترسی دارید. با Lumion PRO می‌توانید به بیش از 2000 مدل، جلوه های صوتی سه بعدی و کاراکتر‌های متحرک دسترسی داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار لومیون

معرفی نرم افزار لومیون lumion 6
معرفی نرم افزار لومیون lumion 4
معرفی نرم افزار لومیون lumion33
معرفی نرم افزار لومیون lumion 5

در ادامه ما ویژگی های نرم افزار لومیون را برای شما بر می شماریم.

 بروز خلاقیت های فردی کاربر به کمک نرم افزار لومیون

نرم افزار Lumion  به هر کسی اجازه می دهد تا رندرهای سه بعدی ایجاد کند و شما حتی برای کار با این نرم افزار نیازی به آموزش قبلی ندارید. به راحتی می توانید از طریق فیلم ها و تصاویر آموزشی با این نرم افزار شروع کنید. استفاده از نرم افزار Lumion  باعث صرفه جویی در زمان و هزینه در ارائه و مدل سازی سه بعدی می شود و زمینه مناسبی را برای خلاقیت و استعدادهای هر یک از طراحان فراهم می کند.

 

 نتایج سریع در نرم افزار لومیون

نرم افزار Lumion  دارای تمام ابزار و امکانات برای صرفه جویی در وقت شما است. و می توانید طرح های مورد نظر خود را در کمترین زمان ویرایش کنید. این ویژگی نرم افزارLumion  به سرعت ویدیوهای شما را در طول زمان رندر می کنید. ضمانت کوتاه مدت و نتایج نهایی نیز با فناوری ارائه GPU  ارائه می شود.

قفسه ایی غنی از اشیای مورد نیاز در نرم افزار لومیون

رندرینگ یکی از عناصر ضروری در ایجاد تصویر است. برای ایجاد تصاویر عالی، شما همچنین به آسمان زیبا، آب، چمن، مواد، گیاهان، مردم ، درختان و غیره نیاز دارید. نرم افزار Lumion  دارای قفسه ای است که سرشار از عناصر لازم است. برای طراحی و مدل سازی که در این نرم افزار قرار داده شده است.

 

تجسم مدل سازی ها با نرم افزار لومیون

طرح های مورد نظر را می توان با استفاده از مدل های طراحی شده توسط نرم افزار Lumion  به راحتی تجسم کرد. این ویژگی نرم افزار Lumion  یکی از راه حل های مناسب است که در بسیاری از شرکت های مختلف قابل استفاده است. این به مشتریان امکان می دهد طرح ها و مدل های برجسته را ببینند، که این امر باعث سهولت بازاریابی پروژه می شود.

 

ایجاد تصاویر بزرگ با نرم افزار لومیون

بسیاری از برنامه ها از مدل های بزرگ پشتیبانی نمی کنند. با این حال، فناوری منحصر به فرد نرم افزار Lumion  آن را برای ارائه مدل ها و طرح های بزرگ مناسب می کند Lumion می تواند مناطق وسیعی از طراحی و مدل سازی را پوشش دهد و هزاران درخت، گیاه یا ساختمان را در بر بگیرد.

سرعت بالا برای ارائه پروژه:

لازم به ذکر است که لومیون نسب به دیگر برنامه‌هایی که قابلیت رندرگیریبا سرعت بالایی برخوردار است. باعث صرفه جویی در زمان می شود.

پیشرفت روز افزون: 

نرم افزار Lumion  طی چند سال گذشته بسیار بهبود یافته است بیان دیگر کیفیت آن بهبود یافته است و همیشه سعی می کند نسخه های جدید خود را بهتر از قبل به نمایش بگذارد.

 

داشتن کتابخانه‌ای بسیار گسترده از آبجکت‌های مورد نیاز معمار:

این نرم افزار دارای مجموعه ای بسیار مفید از اشیاء در ناحیه کتابخانه بسیار غنی خود است که نیاز شما را به اشیاء خارجی به حداقل می رساند.

انیمیشن سازی real time

یکی دیگر از مزایای Lumion ، انیمیشن real timeاست، که در آن هر فریم 4 ثانیه زمان می برد.

امکانات و افکت‌های زیاد

برنامه Lumion  ویژگی های زیادی از جمله قابلیت تبدیل سریع رندرهای آفتابی، ابری، بارانی و برفی به یکدیگر و همچنین ایجاد انیمیشن های بارانی، ابری و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. با جلوه های مختلف می توان آن را به راحتی در Lumion  تنها با یک کلیک پیاده سازی کرد، در حالی که اجرای چنین پروژه هایی در نرم افزارهای دیگر مانند3Dimax می تواند چالش برانگیز باشد.

 

ساخت مدل‌ها و تصاویر بزرگ:

توانایی ایجاد تصاویر بزرگ از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار Lumion  است زیرا بسیاری از نرم افزارهای تصویر محدودیت اندازه دارند، اما Lumion  به شما امکان می دهد محیط های وسیعی ایجاد کنید، مواد را رندر کنید و شیء سازی کنید.

رابط کاربری بسیار ساده:

کار با محیط این برنامه بسیار آسان است. بنابراین اگر کمی مهارت دارید، می توانید آن را به طور کامل در 1-2 روز یاد بگیرید. نوع کار و یادگیری با این نرم افزار برای تمامی سنین بسیار آسان است.

قابلیت همکاری با دیگر نرم‌افزار‌ها:

امکان انتقال مدل‌های ساخته شده از نرم‌افزار‌هایی مانند : Maya،Rhino، AutoCAD ،3ds max، Revit،sketch up  و … به لومیون و دکور کردن آنها از دیگر قابلیت‌های آن است.

 

پشتیبانی از فرمت‌های گوناگون:

این برنامه از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند. اینها شامل فرمت های ویدئویی مانند: PSD  JPG ، BMP ، HDR  و… است. همچنین فرمت های سه بعدی مانند: 3DS ، DBJ ، DXF، SKP ، FBX و … است که کار با این برنامه را آسان می کند

ساخت فیلم‌های با کیفیت: 

همچنین امکان ساخت ویدیو با کیفیت HD  و با فرمت خروجی MP4  از ویژگی‌های جذاب این نرم‌افزاراست.

رندر اسکچاپ در لومیون

شاید مهمترین دلیل محبوبیت نرم افزار SketchUp  سادگی و سهولت آن در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مدل سازی معماری است که شاید بیش از سایر نرم افزارها راه را برای ایجاد و تحقق ایده های معماری در این نرم افزار هموار کرده باشد.

 به همین دلیل، نرم افزار Sketchup  امروزه به ابزاری مفید برای بسیاری از شرکت های معماری در سراسر جهان تبدیل شده است. علاوه بر مدل سازی راحت و بدون مشکل، عملکردهایی در نرم افزار SketchUp  وجود دارد مانند افزونه های بسیار مفید برای طراحی معماری که محبوبیت آن را دو برابر می کند.

 Lumion در واقع یک موتور رندر است. این بدان معناست که قادر به پشتیبانی از مواد و سایه، نور، جلوه های ویژه ، جلوه های صوتی، رندر و انیمیشن و VR است، اما با همه این قابلیت ها شما مشکلی دارید مرحله مدل سازی. فقط مدل سازی قابلیت Lumion  شما در بخش محدوده قرار دارد  Lumion فقط می تواند سایت یا منظره را ویرایش و ایجاد کند.

 

رندر اسکچاپ در لومیون

بنابراین، همراه با Lumion ، باید بتوانید با نرم افزارهای مدل سازی مانند 3dsMax ، Revit ، Rhino ، Sketchup  یا سایر برنامه ها کار کنید. مدل سازی در هر دو نرم افزار SketchUp  و Lumion  بسیار جذاب و ساده است و انجام این کار با تکنیک مشابه اتصال SketchUp  و Lumion  کافی است. همانطور که می دانید این نرم افزار به دلیل حجم مدل سازی کم در نرم افزار SketchUp برای مدل سازی اولیه یا کانتور بسیار مناسب است. کار با SketchUp  بسیار آسان و سرگرم کننده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مدل خود را سریع و آسان طراحی کرده و در نرم افزار ویرایش کنید. پانل ها و جزئیات بیشتری را به طرح خود در آنجا اضافه کنید. برای مدل سازی با کیفیت بالا که می توانید با سرعت بالا انجام دهید، یکی از بهترین راه حل ها استفاده همزمان از نرم افزار Sketchup  و Lumion  است. می توانید مثلا نحوه طراحی و مدل سازی محیط Lumion را فرا بگیرید. در حقیقت، دیگر لازم نیست ابتدا مدل را در محیط SketchUp  ویرایش کرده و سپس به محیط Lumion  بروید، اما تغییرات به طور همزمان در هر دو نرم افزار اعمال می شوند و این به زمان زیادی نیاز دارد. شما صرفه جویی می کنید و کار ساخت و ساز بسیار ساده تر می شود.

مقایسه لومیون و وی ری

مقایسه لومیون و وی ری

نرم افزار Lumion  یک ابزار قدرتمند و کارآمد با شبیه سازی های معماری ساده، جذاب و آسان برای ارائه است که به هر کسی اجازه می دهد یک محیط سه بعدی ایجاد کند و سپس تصاویر زیبا، انیمیشن ویدئویی خیره کننده و جلوه های زنده ایجاد کند.

 این نرم افزار سریعترین راه برای ارائه یا ضبط یک مدل سه بعدی و ایجاد صحنه در عرض چند دقیقه است. نرم افزار Lumion در سال 1998 توسط شرکت هلندی  Act3D توسعه داده شد. 

یکی از نکات جالب در مورد  Lumion این است که شبیه سازی های انجام شده توسط سایر نرم افزارهای رندر AutoCAD را می توان در  Lumion مشاهده و ویرایش کرد.

رندر یا ارائه یا ترکیب تصویر نیز به معنای فرآیند ایجاد یک تصویر یا ایجاد یک فیلم از یک مدل دو بعدی یا سه بعدی با کمک نرم افزار مدل سازی است.

 نتیجه فرآیند رندر نیز “ارائه” نامیده می شود. معمولاً رندرینگ آخرین مرحله در عملیات ایجاد صحنه های سه بعدی است.

مهم‌ترین تفاوت‌های نرم‌افزار لومیون و وی‌ری به شرح زیر هستند:

  1. هزینه لومیون و وی‌ری تقریباً یکسان است.
  2. وی‌ری کاملاً به Sketchup وابسته است اما لومیون یک برنامه مستقل است.
  3. لومیون همراه با کتابخانه مدل‌های سه‌بعدی ارائه می‌شود اما وی‌ری چنین امکانی ارائه نمی‌دهد.
  4. هر دو نرم‌افزار لومیون و وی‌ری با تکسچر و متریال موردنیاز ارائه می‌شوند و سفارشی‌سازی نیز در آنها مجاز است، اما در وی‌ری هر بار که جزئیاتی را اضافه می‌کنید، باید منتظر رندر مجدد صحنه باشید.
  5. لومیون یک رندرگر real-time است اما وی‌ری این‌چنین نیست.
  6. لومیون دارای افکت‌های از پیش ‌تعیین‌شده و منحصربه‌فرد (رندر شب، رندر روز، روشنایی حجمی) است اما وی‌ری این‌گونه نیست.
  7. لومیون توانایی ساخت انیمیشن و نماهای پانوراما را دارد ولی وی‌ری این توانایی را ندارد.

سیستم مورد نیاز لومیون 10

به جرات می توان گفت که نرم افزار Lumion  یکی از قدرتمندترین برنامه ها برای ارائه و ایجاد انیمیشن های مرتبط با ساختمان در زمینه های معماری و شهرسازی است. نرم افزار Lumion  محصولی از ACT3D است و بهترین نرم افزار تا به امروز است. رندر این برنامه آنقدر قدرتمند و خوب است که خروجی Revit ، 3D Max 3D ، Sketchup ، Rhino ، AutoCAD و غیره را مورد توجه قرار می دهد. با پسوندهای clada ، 3ds ، skp ، و اجرا و به دلیل سرعت رندر بسیار بالاتر و کیفیت عالی، رندر نهایی کلیه نرم افزارهای مهندسی با Lumion  انجام می شود. همانطور که می دانید، هر برنامه و نرم افزاری برای عملکرد نیاز به سخت افزار خاصی دارد.

 بسیاری از نرم افزارها روی سیستم های بسیار ساده به خوبی کار می کنند، اما نرم افزارهای معماری اغلب به سخت افزار بالاتری نیاز دارند. مهم این است که سیستم به این نرم افزار نیاز داشته باشد. محدود به نوع خاصی نیست و بستگی به نیازها و انتظارات شما از این نرم افزار دارد، یعنی هرچه کارت گرافیک، CPU ، RAM و … بالاتر باشد، نرم افزار کارآمدتر است. به طور کلی، هرچه الگوها، بافتها و جزئیات بیشتری در حین ویرایش به صحنه بیفزایید، قدرت بارگذاری صحنه بیشتر است. این امر نه تنها بر نرخ فریم صفحه تأثیر می گذارد، بلکه می تواند بر زمان رندر نیز تأثیر بگذارد.

 یک سیستم کامپیوتری با سخت افزار توصیه شده تجربه کاملی از Lumion  به شما می دهد، اما بسته به مواردی که به صحنه اضافه می کنید، ممکن است هنوز به یک سیستم بهتر نیاز داشته باشید. به طور کلی، استفاده از Lumion به سیستمی با این سخت افزار توصیه نمی شود زیرا فقط می تواند پروژه های ساده را پشتیبانی کند، مانند پروژه ای مانند یک پارک کوچک یا یک ساختمان مسکونی با مدل ها و بافت های استاندارد می باشد. همچنین توجه داشته باشید که نمی توانید به راحتی از ویژگی های رده بالای این نرم افزار با سیستمی با این مشخصات استفاده کنید. بنابراین، اگر مشخصات رایانه شما به این حداقل الزامات نزدیک می شود، توصیه می کنیم تا آنجا که ممکن است آنها را به روز کنید تا کار کند.

موارد زیر برخی از امکانات پیشرفته Lumion هستند که به نسبت به سخت‌افزار قوی‌تری نیاز دارند:

  1. متریال چمن سه‌بعدی 
  2. متریال شاخه و برگ 
  3. بافت‌های ویدئویی
  4.  پیش‌نمایش بازتاب‌های مسطح
  5.  پیش‌نمایش سایه‌های پویا Spotlight

آموزش نرم افزار لومیون

با استفاده از lumion  می توانید کارهای خود را در کوتاه ترین زمان ویرایش کنید. همه چیز در نرم افزار lumion طراحی شده است تا در وقت شما صرفه جویی کند. این بدان معناست که می توانید همزمان با ایجاد تغییرات سریع، ایجاد تصاویر را شروع کنید. انجام دهید. نتایج نهایی با استفاده از GPU ارائه می شود. این تأیید می کند که ویدیوهای شما در کسری از زمان که برای انجام این کار به سایر نرم افزارها نیاز است، ارائه می شوند. زمان و هزینه در تکمیل پروژه های معماری، یادگیری نرم افزار Lumion  و استفاده از امکانات و ابزارهای موجود بسیار مهم است. با استفاده از این نرم افزار می توانید پروژه های معماری خود را در کمترین زمان تکمیل کنید.

در صورت آموزش رندرینگ تنها یکی از پیش نیازهای ایجاد تصاویر خوب است. برای ایجاد تصاویر عالی، به آسمان زیبا ، آب، چمن ، مواد مختلف ، گیاهان ، مردم ، درختان و بسیاری اشیاء دیگر نیاز دارید آموزش نرم افزار. Lumion یک آرشیو عالی از این ابزارها، اشیاء است، دارای مواد و جلوه های هنری است، همه چیز کاملاً در آن موجود است، بنابراین می توانید به سرعت درختان، افراد و چیزهای دیگر را به کار خود اضافه کنید تا به تصویر خود معنا بخشید، نور و هوا اضافه کنید. به طور سنتی، تصویربرداری محدودیت های زیادی دارد. رندرینگ زمان بر است و نرم افزار اغلب بسیار پیچیده است. با در دسترس قرار دادن ابزارهایی که هرکسی می تواند از آن استفاده کند، این امر را کاملاً تغییر داده است. 

گرافیک مورد نیاز نیست ویرایش و ارائه در lumion تقریباً فوری است و این درهای کار را برای شما باز می کند تا از قابلیت های تصویربرداری این نرم افزار استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید ویدئویی را در ویرایش فوری ضبط کنید، یا با یک کلیک ماوس، جلوه های طراحی را به سرعت به تصاویر خود اضافه کنید و حسی هنری و مفهومی به کار خود اضافه کنید. بسیاری از برنامه ها با مدل های بزرگ یا فضاهای بزرگ مشکل دارند. فناوری خاص Lumion  بسیار کاربردی و مفید است، به عنوان مثال، برای ایجاد تصاویر منظره می توانید فضا هلی بزرگ را به راحتی ویرایش کنید و ده ها یا هزاران درخت، گیاه یا ساختمان اضافه کنید  Lumion در حال حاضر تنها نرم افزاری در جهان است که به شما امکان می دهد تصاویر بزرگ را با سهولت ویرایش و رندر کنید.

آموزش لومیون

آموزش Lumion  به شما این امکان را می دهد که مدل سازی سه بعدی را به صورت کاملا طبیعی انجام دهید و پردازش تصاویر و فیلم های سه بعدی که با این نرم افزار ایجاد می شوند می تواند به راحتی و هزینه بر و زمان بر باشد. پروژه را ذخیره کنید همچنین به شما امکان می دهد قبل از اجرای پروژه و عیب یابی، این مدل سازی را به طور واقعی شبیه سازی کنید. خروجی های نرم افزار Lumion  از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما به راحتی می توانید مدلهای مورد نظر خود را رندر کنید و خروجی خود را به عنوان مدلهای سه بعدی با کیفیت بالا مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Lumion  برای کاربران، قابلیت نرم کردن گوشه ها در حین مدل سازی سه بعدی است. به این ترتیب می توانید با استفاده از تنظیمات موجود در نرم افزار lumion به راحتی مدل واقعی تری را در اختیار مشتری قرار دهید.

سرفصل های پکیج جامع لومیون مهندس نباتی

سرفصل های پکیج جامع لومیون

1.آشنایی کلی با نرم افزار و محیط نرم افزار لومیون 9 (آموزش کرک نرم افزار )

2. آشنایی با تب Build/آشنایی مقدماتی با weather /Landscape/material/object
آشنایی با لومیون روی یک پروژه آماده
آشنایی با قسمت setting

3. وارد کردن فایل 3dmax به فضای لومیون /آشنایی با import/ آشنایی با move /rotate /scale /آشنایی با پلاگین تغییر متریال در مکس برای ورود به لومیون /آشنایی با Re-import model

4. آشنایی با import library/توضیحات جامع قسمت Landscape /ساخت اقیانوس کوه تپه و …/آموزش مقدماتی ساخت چمن و گیاه /تغییر ماهیت Landscape

5. ساخت آب استخر به وسیله water /مچ کردن متریال های لومیون با پروژه مدلسازی شده /توضیحات مقدماتی قسمت material /Landscape /آشنایی با ذخیره سازی و لود کردن پروژه های لومیون /آشنایی با آبجکت های طبیعی nature library (تغییر مشخصات آبجکت ها) /آشنایی با تمامی آبجکت های موجود در لومیون

 

6. آشنایی جامع با قسمت Material (متریال سازی روی پروژه )/آشنایی با Bump /reflect /و …
آشنایی جامع با قسمت weather

7. آشنایی جامع با متریال شیشه glass
آشنایی جامع با متریال آب و ایجاد آبشار و آب جاری /ایجاد موج

8. آشنایی با Material properties
آشنایی با تمام گزینه های متریال و تغییرات روی تمامی تکسچر ها /ترکیب متن و متریال /متریال آسفالت / آسفالت خیس و …

9. شروع پروژه اول پکیج جامع لومیون
متریال سازی جامع کل پروژه /نورپردازی /آبجکت گذاری /راه های انتخابی آبجکت ها در صحنه

10. آشنایی با گروپ کردن آبجکت ها/آشنایی با advance option

11. آشنایی تکمیلی با قسمت sun /آشنایی مقدماتی و جامع با تب photo / رندرینگ در لومیون /آشنایی مقدماتی با قسمت effect/ آشنایی جامع با sun effect /تغییر کیفیت تصویر /آشنایی جامع با نورهای Lighting

12. تنظیمات دوربین /آشنایی جامع با افکت sky and cloud /آشنایی جامع با افکت Global illumination /آشنایی با Gi

13. آشنایی با افکت sun study/آشنایی با افکت shodow /آشنایی با افکت reflection/آشنایی با افکت moon /افکت water

14. آشنایی با افکت Autumn colors/آشنایی با افکت Depth of Field/آشنایی با افکت Lens flare/آشنایی با افکت noise/آشنایی با افکت Color correction /آشنایی با افکت vignette

15. آشنایی با افکت Fog/آشنایی جامع با افکت ساخت باران و برف (precipition)/آشنایی با افکت Near clip plane/آشنایی با افکت 2 point perspective /آشنایی با افکت chromatic aberration /افکت tilt shift /افکت volumetric sunlight/

16. آشنایی با افکت Real skies/افکت horizon cloud /افکت painting/افکت pastel sketch/افکت water color /افکت Blueprint/افکت analog color lab/افکت sharpen /افکت bloom/ افکت selective saturation /افکت bleach /افکت image overlay /افکت material highlight/

17. شروع آموزش انیمیشن (movie )
آشنایی با افکت Depth of Field در انیمیشن /آموزش خروجی رندر و انیمیشن

18. آموزش افکت sun در ساخت انیمیشن /افکت sky and cloud در انیمیشن و حرکت ابرها /آشنایی با افکت برف و باران در انیمیشن / حرکت انسان و پرسوناژ در انیمیشن /حرکت آبجکت ها در انیمیشن /افکت advance move

19. حرکت ماشین ها در خیابان /mass move/چرخش رنگ نورها در انیمیشن /افکت Depth of Field در انیمیشن

20. افکت fade in / out در انیمیشن /افکت صدا در انیمیشن

21. project 2 (01 )render / animation

22. project 2 (02)render / animation /ساخت حرفه ای چمن

23. project 2 (03) render/ animation /متریال سازی کامل پروژه

24. project 2 (04) render / animation / گیاه رونده و متریال سازی و آبجکت گذاری

25. project 2 (05 ) render / animation / پست پرو در فتوشاپ

26. project 2 (06 ) render / animation / ساخت انیمیشن نهایی

27. project 2 (07 ) / animationش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *