مقالات آموزشی وی ری

نرم افزار vray چیست؟

نرم افزار vray یکی از کاربردی ترین افزونه های 3D Max است. افزونه ای عالی برای معماران ، طراحان و هنرمندان برای عملی کردن ایده های ذهنی خود هر فرد مهارت های خود را در زمینه ها افزایش می دهد. طرح ها و پسوندهای مختلف مرتبط که در هر نرم افزاری موجود است همچنین می تواند علاوه بر خلاقیت فردی شما برای پیشرفت و موفقیت شما در آینده باشد و به دلیل قابلیت های آن می تواند در زمینه طراحی گام مورد استفاده قرار گیرد. آموزش vray

پلاگین V-Ray در اصل فقط در معماری مورد استفاده قرار می گرفت ، اما با توسعه ابزارهای نرم افزار vray ، در بسیاری از پروژه های هنری و طراحی در ایجاد جلوه های ویژه و همچنین در تبلیغات ، در صنعت و بسیاری از رایانه ها بازی ها از آن استفاده می شود و همین امر باعث می شود که بفهمیم این نرم افزار طیف گسترده ایی از کار ها را در برمی گیرد.

 نور و سایه مهمترین ابزار در معماری هستند که منجر به طرحها و مدلهای واقع گرایانه در این زمینه می شوند.

با استفاده از آن می توان نورپردازی را کاملاً طبیعی و در پروژه های سه بعدی با کیفیت بالا ساخت V-Ray یک افزونه ارائه تجاری برای نرم افزارها و برنامه های گرافیکی سه بعدی کامپیوتر است.

شاید اولین باری باشد که درباره نرم افزار vray می شنوید ممکن است از خود بپرسید V-Ray چیست و برای چه کاری است.

در این مقاله سعی داریم به طور کامل به این مشکل بپردازیم و در مورد آموزش و یادگیری صحبت کنیم.

وی ری در صنایع رسانه ای، سرگرمی و طراحی مانند :

  • تولید فیلم
  • بازی های ویدیویی
  • در طراحی صنعتی
  • طراحی محصولات
  • و هچنین در معماری کاربرد دارد.

اهمیت آموزش نرم افزار vray

قطعا شما هم شغلی دارید که برای بهتر شدن در آن نیاز دارید نرم افزاری بیاموزید که اسمش هم وی ری است خب مهندس نباتی با پکیج آموزشی خود مشکل را حل کرده است. آموزش vray

اگر می خواهید بهترین روش های آموزشی را داشته باشید ایشان به شما ارائه خواهد داد. قطعا برای طراحی نیاز به این نرم افزار پیدا خواهید کرد.

 معماری و طراحی صنعتی و طراحی محصولات یكی از موفق ترین مشاغل می باشد برای پیشرفت در این مشاغل باید توجه داشته باشید که نیاز به یادگیری یک سری نرم افزار هایی دارید تا در کار طراحی خود بتوانید موفق تر باشید.

 ما به شما نرم افزار وری را معرفی می کنیم برای بهتر شدن کار و طراحی شما که روش هایی را اگر بتوانید به خوبی در این نرم افزار یاد بگیرید طراح خبره ایی خواهید شد بنابراین اهمیت بالایی در آموزش این نرم افزار وجود دارد .

علاوه بر این ، شما مهارت هایی برای شروع کار با فناوری مناسب خواهید داشت.

وقتی ایده خوبی دارید، می توانید طرحی ارائه دهید و درآمد کسب کنید. مثل یکی از هنر جویان مهندس نباتی که که با پکیج آموزشی Vray Galaxy کار زیبای زیر را انجام داده است.

 بدیهی است که بسیاری از مهندسان نرم افزار مشتاق هستند که با حقوق بالا در فیس بوک و گوگل استخدام می شوند. این فقط نوشتن کد نیست. آموزش vray

 شما باید مهارت های بسیار متنوعی داشته باشید.

اهمیت آموزش نرم افزار vray

تمرین هنرجوی مهندس نباتی پکیج vray Galaxy

نرم افزار vray
نرم افزار vray
نرم افزار vray
نرم افزار vray

در این مقاله ، ما توضیح می دهیم که یک توسعه دهنده نرم افزار برای تجارت به چه مهارت دیگری نیاز دارد، شاید براتان جالب باشد بدانید که حالت های استفاده از نرم افزار vray چگونه است؟ وی ری به دو حالت استفاده می شود :

  • V-Ray plugin
  • V-Ray standalone

پلاگین مستقل  V-Ray یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از نصب و کار با نرم افزار vray انجام دهید. پلاگین آموزش های قبلی و آشنایی با نرم افزار البته کار با پلاگین وی ری نیز شامل خروجی چنین پرونده های نرم افزاری سه بعدی است.

آموزش وی ری تری دی مکس

برای اینکه بتوانید با نرم افزار vray کار کنید باید با نرم افزار تری دی مکس آشنا باشید. همانطور که می دانید تری دی مکس یک نرم افزار حرفه ای طراحی برای سه بعدی است.

نرم افزار vray افزونه ای برای نرم افزار تری دی مکس است که توابع بسیاری را برای ایجاد جلوه های نور و ویژه ارائه می دهد. علاوه بر 3D Max ، V-Ray با نرم افزار افتر افکت نیز سازگار است. ویژگی های زیادی را به آن اضافه می کند. آموزش vray

3D Max برای ایجاد بازی ها یا انیمیشن ها یا عکس ها در هر منطقه ای به جز نور صحنه قدرتمند است (سرعت و کیفیت نور پایین باعث می شود عکس ها یا انیمیشن های تولید شده واقع بینانه نباشند.) برای جبران این نقطه ضعف ، نرم افزار (Vray) برای این منظور ساخته شده است .

پس از نصب 3D Max در 3D Max نصب می شود این نرم افزار اضافی به نرم افزار اصلی متصل است). این به نرم افزار اصلی توابع جدیدی می دهد که اصطلاحاً به آن پلاگین می گویند. آموزش vray

تری دی مکس یک نرم افزار مدل سازی ، انیمیشن و رندر برای طراحی بصری و بازی است. این یکی از محصولات نرم افزاری سرگرمی و رسانه ای است که توسطAutodesk  ارائه می شود.

محصول و ساخت تری دی مکس توسط هنرمندان تجسمی و متخصصان صنعت تلویزیون و فیلم ، توسعه دهندگان بازی و طراحان بازی واقعیت مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین برای برنامه ریزی ساختمان ، زیرساخت ها و همچنین توسعه محصول و برنامه ریزی ساخت مناسب است. علاوه بر این ، تری دی مکس به کاربران کمک می کند تا دنیای بازی های عالی ایجاد کنند، شخصیت های دقیق تولید کنند و محیط های ساختمان را سفارشی کنند. می توانید شخصیت ها را جداگانه ترسیم کرده و صحنه هایی را که مردم هستند ، خلق کنید. آموزش vray

این نرم افزار به آنها امکان می دهد خصوصیات فیزیکی مایعات مانند آب و مثلا مواد مذاب را شبیه سازی کنند.

 

در زیر دو تا از نمونه کارهای هنرجویان مهندس نباتی را برای شما آورده ایم تا بهتر با عملکرد وی ری آشنا شوید.

البته لازم به ذکر است که چند نکته به شما یادآور شویم که بسیار مهم است:

شاید شما جز آن دسته از افرادی هستید که قبلاً با نرم‌افزارهای دیگر مانند اتوکد، رویت، راینو و غیره کارکرده‌اید و تا حدودی آشنایی دارند.

 و می خواهید نرم‌افزار تری دی مکس را بیاموزید، باید بدانید  محیط نرم‌افزارهای دیگر و حتی کلیدهای ترکیبی و روش کار با آن‌ها در ذهن شما شکل‌گرفته بنابراین باید توجه داشته باشید که روش های مربوط به تری دی مکس را بیاموزید زیرا با دیگر نرم افزار هایی که کار می کردید فرق  دارد.

بنابراین برای اینکه بتوانید به خوبی آموزش های آن را فرا بگیرید بهتر است که در وهله ی اول پکیج های آموزشی مهندس نباتی را تهیه کنید، تا بتوانید با روش های خوب و نوین مسائل موجود و آموزش vray را بیاموزید.

استفاده صنعتی

بسیاری از فیلم ها توسط تری دی مکس Autodesk یا نسخه های قبلی با نام های مختلف ساخته شده اند. در این گروه فیلم های پرفروش مانند اواتار 2013 قرار دارند که از گرافیک های کامپیوتری سه بعدی استفاده می کنند. البته از بافت ها بهمراه Autodesk Triodix برای Mac استفاده شده است ، همچنین این نرم افزار در توسعه گرافیکهای سه بعدی برای بازیهای ویدیویی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. مجموعه های معماری و مهندسی همچنین از Autodesk تری دی مکس برای طراحی نقاشی های مفهومی خود استفاده می کنند Max شباهت زیادی به اتوکد دارد ، بنابراین بیشتر شبیه اتوکد است از این نرم افزار برای بهترین کیفیت ارائه استفاده کنند.

استفاده در آموزش و پرورش

 برنامه های آموزشی سطح دوم و سوم از تری دی مکس در دوره های خود در زمینه اینفوگرافیک سه بعدی و انیمیشن رایانه ای استفاده می کنند. دانش آموزان برای اولین بار از Tridias Max در یک مسابقه برای یادگیری انیمیشن سه بعدی استفاده می کنند. آموزش vray

تری دی مکس در معماری و مهندسی عمران

 معماران با 3DS Max در ذهن خود الهام گرفته اند و باید قبل از ساخت ساختمان ، تمام عناصر طراحی خارجی و داخلی و حتی فضای داخلی ساختمان را با بهترین کیفیت ببینند و تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کنید. نمایش نوع مواد ، رنگ پنجره ، کف ، شیرآلات و غیره و همچنین نورپردازی در این نرم افزار می تواند به طور خارق العاده ای طبیعی باشد، تشخیص نمایندگی خوب از یک عکس واقعی گاهی اوقات دشوار است به موجب آن معماران با آموزش 3D Max بهتر می توانند طرح های خود را در سه بعد به کارفرما ارائه دهند.

  • 3D Max در انیمیشن یکی دیگر از نیازهای کارآفرینان برای تحریک فضاهای معماری و محصولات صنعتی است.
  • 3D Max در جلوه های ویژه سینمایی صنایع امروزی مانند فیلم ، بازی های رایانه ای و تبلیغات به جلوه های ویژه سینمایی و طراحی شخصیت های سه بعدی نیاز دارند. بسیاری از شخصیت ها و فیلم های هالیوودی که تاکنون از آنها لذت برده اید قدرتمند هستند.
      • Avatar
      • Hellboy
      • Iron Man
      • Spider-Man
      • Transformers
      • X-Men
  • سایر استفاده ها از تری دی مکس :

    1_تری دی مکس در تبلیغات

    2_تری دی مکس در بازی سازی

    3_تری دی مکس در طراحی صنعتی

    4_تری دی مکس در غرفه سازی نمایشگاه

    5_تری دی مکس در کابینت سازی

3D Max برای ایجاد بازی ها ، انیمیشن ها یا عکس ها در هر زمینه ای غیر از نور صحنه قدرتمند است سرعت و کیفیت پایین نور باعث می شود عکس ها یا انیمیشن های ساخته شده کمتر واقعی باشند. برای جبران این نقطه ضعف ، نرم افزار اضافی (Vray) ساخته شد که پس از نصب 3D Max در 3D Max نصب شده است (این نرم افزار اضافی به نرم افزار اصلی متصل است). این به نرم افزار اصلی توابع جدیدی می دهد اصطلاحاً افزونه یا خود پلاگین.) آموزش vray

اگر می خواهید 3D Max را در زمینه معماری ، صنعت یا طراحی تصویر آموزش دهید ، توصیه می کنیم V-Ray را یاد بگیرید زیرا بیشتر مشاغل و معماران قدرت V-Ray این نرم افزار را برای ارائه در نظر می گیرند، احتمالاً به این دلیل که تنظیم آن از Mental Ray آسان تر است و به قدری قدرتمند است که تشخیص یک صحنه ارائه شده از V-Ray جدا از یک صحنه واقعی بسیار دشوار است.  آموزش vray

بنابراین V-Ray یک نرم افزار تکمیلی پلاگین برای 3D Max است که نقاط ضعف کیفیت نور و سرعت نرم افزار را تقویت می کند. 3D Max می تواند با مدل سازی ایده شما استعداد شما را نشان دهد ایده شما می تواند دستگاهی باشد که برای شما مناسب باشد. در این حالت می توانید از آن انیمیشن بسازید. از دیگر کاربردهای نرم افزار سه بعدی می توان به استفاده در صنایع رو به رشد بازی و بازی اشاره کرد. در واقع آنها از 3dmax برای طراحی محیط بازی و شخصیت ها استفاده می کنند.

آموزش وی ری راینو

طراحان ، پس از تهیه و نهایی کردن ایده خود برای مطالعه نقشه توسط مهندسان اجرایی یا تحویل برخی از محصولات دیگر ، باید آن را به صورت تصویری و پس از ارائه و ارائه تحویل دهند ، بنابراین باید به موتور رندر اعتماد کنند. و پلاگین vray نیز یکی از قدرتمندترین افزونه ها برای رندر است روند تکمیل طرح های سه بعدی و تحویل محصول نهایی ، رندر نام دارد.

ویژگی محبوبیت بیشتر نرم افزار Rhino سرعت بالا همراه با رندر سریع و با کیفیت بالا است که باعث می شود راینو یکی از کمترین مشکلات در مقایسه با سایر برنامه ها باشد. استفاده از افزونه V-Ray و رندر در Rhino با استفاده از خود تنظیمات پلاگین قابل انجام است. با وجود راحتی استفاده از V-Ray ، کاربران باید با این افزونه آشنا باشند و نسبت به تنظیم آن مسلط باشند. ضبط در Rhino بدون افت کیفیت شتاب می گیرد. آموزش vray

v-rayبرای Rhino از نسخه 3 Rhino متولد شد. این افزونه قبلاً به 3ds max ، Maya ، Cinema 4d و … اضافه شده بود و اخیراً برای Sketch Up و Rhino نوشته شده است.

 روشنایی جهانی کار می کند. اتاقی را با پنجره تصور کنید. هنگام ورود به این اتاق ، اشیا without فاقد منبع نور در اتاق دیده می شوند.

شدت نوری که از بیرون می آید وارد این اتاق شوید ، فضای اتاق نیز قابل درک است و رنگ ها و خصوصیات آن قابل تشخیص است. از سطح با این حال ، آنها در افزایش یا کاهش این نور اختلال ایجاد نمی کنند. در واقع این نور از بیرون اتاق و از پنجره وارد می شود و به این نور ، نور جهانی گفته می شود.

بنابراین شما به طور پیش فرض در یک محیط V-Ray نور دارید و می توانید از همان نور ارائه شده در فضا استفاده کنید آموزش رندر V-Ray و Rhino Rhino: V-Ray یکی از محبوب ترین افزونه های رندر در نرم افزار مدل سازی سه بعدی با عملکرد بسیار بالا است.

نرم افزار vray

 در حال حاضر این افزونه برای 3D Studio Max ، English Maya ، Rhinoceros 3D و Sketch up این افزونه توسط شرکت اروپایی Chaosgroup تولید شده است.

آموزش وی ری اسکچاپ

نرم افزار vray

برنامه SketchUp یکی از کاربردی ترین نرم افزارها در طراحی سه بعدی است. ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار باعث شده است که بسیاری از کاربران SketchUp در زمینه های مختلفی مانند طراحی و ارائه ، طراحی داخلی ، استفاده صنعتی استفاده کنند. هنگام ارائه در Sketchup ، بسیاری از الگوها و ایده های مورد نیاز شما برای طراحی می تواند به طور مداوم باشد به روز شده با در اتوکد طراحی ایجاد می تواند ایجاد شود. نرم افزار Sketchup یکی از مفیدترین نرم افزاری است که می توانید برای افزایش بهره وری خود بیاموزید. بنابراین ، در SketchUp می توانید با استفاده از طرح های خلاقانه و تکنیک های مختلف بازخورد مثبت مشتری را در مورد طرح های خود دریافت کنید.V-ray یک موتور پلاگین و رندر بسیار قدرتمند و همه کاره است که توسط گروه Chaos تولید و توسعه یافته است. آموزش vray

تقریباً همه کسانی که با نرم افزار سه بعدی سر و کار دارند به آن نیاز دارند. پلاگین V-Ray فقط برای پروژه های معماری مورد استفاده قرار گرفت. امروزه از آن در همه زمینه ها از جمله جلوه های ویژه فیلم ، تبلیغات ، خودرو ، بازی های رایانه ای ، ارائه محصولات تجاری و غیره استفاده می شود. 

V-Ray با نرم افزارهای مختلف مانند TriSmax ، Maya ، Rhino ، Nuke ، Katana ، Modo ، Blender ، Cinema 4D ، SketchUp ، Soft Image وAutodesk ادغام شده و امکان ایجاد نور طبیعی ، تحقق در زمان واقعی و دوربین را به کاربر می دهد.

دسترسی بیش از هر چیز ، دسترسی به موتور رندر بی نظیر با سرعت بالا را برای تولید پروژه های سه بعدی تعبیه شده در نرم افزار امکان پذیر می کند Sketch uP یک نرم افزار سه بعدی بسیار ساده و موثر به ویژه در زمینه معماری است که برای فناوری راه و ساختمان ، مهندسی مکانیک و طراحی بازی های رایانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه این امکان برای شما مهیا شود تا کیفیت تصویر در وی ری اسکچاپ را افزایش دهید Antialiasing روش هایی مانند نمونه برداری بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

شما در این موقعیت با شرایطی روبرو می شوید. که هر یک از پیکسل ها خود به پیکسل کوچکتری تقسیم شدهSubpixel که رنگ هر کدام از این Subpixel که برخی از آنها به عنوان پیکسل های فرعی شناخته می شوند.

اگر هر یک از این نرم افزارهای مدل سازی در حال انجام مدل سازی با کیفیت بالا هستند و کسی که دارای دانش کافی V-Ray است ، روند رندر را آغاز می کند ، از این برنامه های مدل سازی خروجی با کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد. و تفاوت های جزئی بین نسخه های مختلف V-Ray برای نرم افزارهای مختلف مدل سازی ، مفاهیم کلی و بیشتر عناصر رندر مشابه یکدیگر هستند.

ادعای ما در مورد خروجی V-Ray با کیفیت بالا را برای نرم افزار Sketchup آزمایش کنید ، تصاویر از طرف کاربران در وب سایت سازنده نرم افزار V-Ray منتشر می شود. هرچه ساب پیکسل شما بیشتر باشد ، تاری شما کمتر می شود ، اما متأسفانه زمان ارائه بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که زیرپیکسل ها توسط پارامتر subdivision کنترل و تنظیم می شوند. البته این نکته در این زمینه است.دارای سطوح صاف است. این یک نمونه به نام Subsampling دارد که البته عملکرد بسیار ساده تری دارد.

به نوعی می توان گفت که این روش فقط یک نمونه چند پیکسلی را می گیرد. اگر می خواهیم در این کادر مثالی برای شما بیاوریم ، باید بگوییم که اگر عدد 1 را هر 4 پیکسل وارد کنید، یک مثال است و اگر 2 وارد کنید ، از هر 16 پیکسل نمونه ای را انتخاب می کنید و همان مشکل پیش می آید Render سرعت و کیفیت تصویر تأثیر مستقیم بر V-Sketchup دارند. آموزش vray

Adaptive DMC نمونه گیری تطبیقی:

این روش هنگام دریافت تصویر در VR Sketchup بسیار هوشمند عمل می کند. این تفاوت بین شدت رنگ بین پیکسل ها نمونه های مختلفی را برای شما ارائه می دهد. وقتی به پیکسل بیشتری احتیاج دارید، بیشتر می گیرید و وقتی به پیکسل کمتری احتیاج دارید ، به تعداد کمتری نیاز خواهید داشت و با این روش کمتری انجام می دهید.
با استفاده از این روش ، باید بدانید که رابطه بسیار مستقیمی با پارامتر نمایشگر V-Ray داردبه عنوان نمونه می توانیم به شما DMC را مثال بزنیم. در روزهایی که دسترسی به نرم افزار سه بعدی بسیار آسان شده است و همچنین با پیشرفت تکنولوژی ، نیاز به آن نرم افزار بسیار بیشتر از قبل شده و به همان روشی که نرم افزارهای سه بعدی با یکدیگر می جنگند تا بهترین باشند.
برنامه SketchUp به عنوان یکی از آن نرم افزارها ، بهترین امکانات را برای کاربران ایجاد می کند. وجود مهارت های مختلف در این نرم افزار باعث ایجاد متقاضی در بسیاری از زمینه ها و رشته ها شده است. طراحی داخلی، ساخت غرفه و طراحی صنعتی دارای یک متقاضی است. اگر از آن قسمت از نرم افزار که به طور خودکار هنگام نصب بر روی سیستم شما نصب می شود استفاده می کنید ، هیچگونه طراحی و ساخت در این نسخه وجود ندارد. با این وجود می توانید مدل های قبلی را نیز در این حالت و صحنه های قبلی مشاهده کنید.

سایه ها را بگذارید ، روشن یا خاموش کنید ، یا آنها را تغییر دهید ، و شما می توانید در داخل مدل حرکت کنید. همچین می‌توان سبک نمایش خطوط و سطوح را نیز تغییر داد و صحنه‌ها را چاپ کرد، اما نکته حائز اهمیت این است که دراین نسخه نرم افزار نخواهید توانست خروجی ای استخراج کنید.

آموزش وی ری برای رویت

نرم افزار مناسب برای ایجاد مدل های اطلاعاتی است که در پروژه های طراحی برای بهبود مدل سازی استفاده می شود. ویژگی ها و تنظیمات جدید در نرم افزار Revit استفاده از آن را در طرح ها و مدل های مختلف آسان می کند. نرم افزار Vision همچنین نرم افزاری کاربردی برای حوزه معماری است. ابزارها و توابع این نرم افزار به طور خاص برای کار با مدل سازی اطلاعات ساختمان توسعه یافته است. این عملکرد نرم افزار دید، ایجاد ساختارهای پیچیده را آسان می کند.

 و آیا طراحی و مستندات را انجام می دهد در مدت زمان کوتاه و با دقت بالا مدل های هوشمند ایجاد شده توسط نرم افزار تجسم شامل یک پروژه کلی هستند و در یک پرونده پایگاه داده ذخیره می شوند.گزینه های بهینه سازی عملکرد در نرم افزار تجسم ،Revit  را کارآمدتر کرده است، زیرا Revit هنگام مدل سازی پروژه های بزرگ با تنظیمات جدید ، عملکرد خود را بهبود بخشیده است. استفاده از نرم افزار تجسم در زمینه معماری بسیار مهم است و هنگام ایجاد اسناد و مدارهای گردش کار ، افزایش بهره وری را به حداکثر می رساند.

علاوه بر این، استفاده از نرم افزار تجسم سرعت طراحی را افزایش می دهد و هنگام ایجاد تغییرات، پروژه را سریعتر به روز می کند. از نرم افزار تجسم معماری برای ایجاد نقشه های دقیق در کمترین زمان ممکن استفاده می شود.

 با استفاده از هماهنگی و طراحی در Revit ، ایده ها می توانند سریعتر اجرا شوند و درجه هماهنگی در روند پروژه افزایش یابد. مدل سازی پارامتریک در نرم افزارهای تصویری ابزاری مهم برای طراحی فراهم می کند. با استفاده از نرم افزارهای تصویری ، طراحان معماری می توانند به سرعت طرح مشبک هر طبقه را طراحی کرده یا در ساختار استاندارد ساختمان تغییراتی ایجاد کنند. به مشتریان خود پیش نمایش فوری از خانه های آینده را ارائه دهید. در مرحله طراحی ، ساختار ساختمان و نقشه های کف به طور منظم تغییر می کند.

با استفاده از نرم افزار ویژن ، مدل سازی و طراحی معماری بسیار سریع و دقیق می شود. ارتفاع و به طور هوشمندانه با یکدیگر ترکیب می شوند. هر زمان که مدل تغییر می کند، نرم افزار به طور خودکار همه ی مولفه های مربوطه را به روز می کند و کل مدل ساختمان را تحت تأثیر قرار می دهد. گزینه های تنظیم عملکرد در نرم افزار تجسم با بهبود عملکرد Revit هنگام مدل سازی پروژه های بزرگ با تنظیمات جدید ، Revit را کارآمدتر کرده است.

افزایش بهره وری هنگام ایجاد طرح ها و مستندات گردش کار علاوه بر این ، استفاده از نرم افزار تجسم باعث تسریع در طراحی و به روزرسانی پروژه می شود نرم افزار مشاهده معماری برای ایجاد نقشه های دقیق به زودی استفاده نمی شود و استفاده از هماهنگی و طراحی در Revit امکان اجرای سریعتر ایده ها را فراهم می کند و سطح هماهنگی را در روند پروژه افزایش می دهد.

چرا پکیج آموزش وی ری مهندس نباتی؟

زیرا برای فهم بهتر مطالب می توان از پکیج هایی آموزشی استفاده کرد که با هزینه ی های بسیار پایین می توانید آن را از آن خود کنید و پکیج های آموزشی خوب می توانند ویزگی های خوبی با خود به همراه داشته باشند زیرا یکی از مهم ترین مولفه های آن قطعا فهم آسان از طریق ارائه ی بهترین مربی می تواند باشد، بنابراین توجه کنید یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما برای یادگیری  موارد بالا برای بهتر شدن رزومه ی کاری تان قطعا همین ها می تواند باشد.

زیرا برای شغل هایی از قبیل مهندسی یا معماری یا طراحی باید بتوانید کار با نرم افزار های خاص را بیاموزید؛ اگر خوب بیاموزید رزومه کاری خوبی خواهید داشت، برای این کار به شما پکیج آموزش وی ری مهندس نباتی را پیشنهاد می کنیم تا با روش ها و تکنیک های خوب خد بتوانند بهترین آموزش را برای یادگیری بهتر شما ارائه دهند، هزینه ی کلاس های بیرون بسیار زیاد شده است و اکثر ما دانشجویان یا مهندسان وقت کافی برای بیرون رفتن به کلاس ها را را نداریم.

 بنابراین می توانیم پکیج آموزشی را از طریق اینترنت سفارش دهیم و یک پکیج آموزشی درست و حسابی بدون هیچ نقصی را در اختیار داشته باشیم، این نرم افزار ها در شغل هایی که نام بردیم بسیار مهم می باشد اگر می خواهید در رشته ی خود پیشرفت خوبی داشته باشید یا رزومه ی کافی برای ارائه دادن برای کسب شغل داشته باشید بهتر است زودی برای آن اقدام کنید تا اینده از آن شما باشد.

 هرچه بیشتر سعی کنی در رشته ی خود مطالب و فنون بیشتری بیاموزید موفق تر خواهید بود به طوری داشتن یک رزومه ی قوی نیاز به یادگیری فنون است، مهندس نباتی برای شما بهترین ها را عرضه خواهد کرد زیرا می خواهد دانشجویان نمونه برای کشور عزیزمان پرورش بدهد که بتوانند در این مسیر سخت گام بزرگی بگذارند. رشته ی مهندسی نیاز به دقت بالا و خلاقیت خوب دارد هرچه بیشتر بیاموزید بهتر می توانید ذهنی خلاق برای این کار بگذارید.

 کافی است تلاش کنید و بخواهید و توجه داشته باشید چه چیز هایی در رشته ی شما موثر است. بنابراین به شما پکیج آموزش وی ری مهندس نباتی را معرفی میکنیم، ایشان هم این دوران را داشته اند و سال ها برای پیشرفت در کار هایشان تلاش های زیادی را انجام دادند، این پکیج را با در اختیاز گرفتن می توانید پیشرفت را در رزومه خود ببینید.

ویژگی پک آموزش وی ری مهندس نباتی

رفتن به کلاس های آموزشی برای ما سخت است زیرا وقت کافی برای آن نداریم؛ اما اگر به ما پکیجی را معرفی کنند که بسیار کامل است و مدرس آن فردی است که می تواند بهترین ها را به ما عرضه کند؛ خبترجیح می دهیم این پکیج را داشته باشیم تا در وقت خود صرفه جویی کنیم. همچنین هزینه ی ما برای خرید پکیج نسبت به رفتن به کلاس های آموزشی بیرون که چیز زیادی برای عرضه کردن ندارند قطعا بهتر است. همچنین مهندس نباتی راه های آسانی برای آموزش به ما یاد می دهند تا بتوانیم بهترین ها را یاد بگیریم.

پارت ۱
توضیح های اولیه و آموزش نصب و کرک وی ری نسخه نکست ۴.۳ و فعال سازی در نرم افزار 3ds max

پارت ۲
آموزش کادربندی دوربین با توضیحات روی مدل های مختلف

پارت ۳
آموزش کنترل نور در دوربین و جزئیات دوربین وی ری و فیزیکال دوربین

پارت ۴
آموزش نورپردازی و کنترل نور در دوربین

پارت ۵
آموزش نورپردازی از نوع vray sun و کنترل نور در دوربین

 

پارت ۶
آموزش نورپردازی از نوع vray sky و vray sun و تنظیمات نور در render setup

پارت ۷
آموزش نور در render setup تخصصی برای رندر از فضای داخلی و خارجی

پارت ۸
آموزش تخصصی نور day light در vray light و آموزش متریال موقت در render setup

پارت ۹
آموزش پست پروداکشن تنظیم نور در نرم افزار فتوشاپ و انجام همان تنظیمات نور در نرم افزار 3ds max
آموزش subdivs در render setup و پنجره material

پارت ۱۰
آموزش تخصصی secendry و subdivs و image sampler در render setup برای بهبود بخشیدن سرعت رندر

پارت۱۱
آموزش global switches در render setup
آموزش نورپردازی تخصصی داخلی و تنظیمات دوربین در فضاهای داخلی

پارت ۱۲
آموزش Gi و subdivs در render setup برای رئال کردن صحنه های داخی
آموزش نورپردازی تخصصی داخلی و تنظیمات دوربین در فضاهای داخلی

پارت ۱۳
آموزش نورپردازی داخلی از طریق نور های dome vray sky vray sun
و تنظیمات نورها در render setup

پارت ۱۴
آموزش تخصصی نور پردازی داخلی از طریق dome+Hdri و vray plan و vray disk

پارت۱۵
آموزش تخصصی نور vray disk و vray sphere

پارت ۱۶
آموزش تخصصی aperture و depth of field در تنظیمات دوربین

پارت ۱۷
آموزش تخصصی نور شب در vray dome+vray Hdri
آموزش تخصصی نور برای چراغ های داخلی و denoiser element
آموزش bloom/glay effect برای درخشندگی نورهای صحنه

پارت ۱۸
آموزش نور vray light mesh
آموزش مه و دود در صحنه vray enviroment fog

پارت ۱۹
آموزش تخصصی نور ies در فضای داخلی و نورپردازی صحنه با نور ies

 

پارت ۲۰
آشنایی با محیط slate material برای ساخت متریال و توضیح در مورد ساخت متریال

پارت ۲۱
آموزش ساخت متریال پلاستیک،نقره،طلا و مس بر روی آبجکت مجسمه

پارت ۲۲
آموزش ساخت متریال شیشه به صورت حرفه ای

پارت ۲۳
آموزش گرفتن تکرار از متریال ها و تکسچرهای مختلف و آموزش ساخت متریال و uvw map

پارت ۲۴
آموزش تخصصی ساخت پارکت حرفه ای از طریق تکسچر و تاثیرات نور بر روی پارکت

پارت ۲۵
آموزش تخصصی ساخت پارکت حرفه ای از طریق تکسچر و تاثیرات نور بر روی پارکت

پارت ۲۶
آموزش تخصصی متریال سازی برای کف و دیوار در فضای خارجی

پارت ۲۷
آموزش متریال سازی Pbr حرفه ای کاشی و سنگ و آجر در فضای داخلی

پارت ۲۸
آموزش ساخت متریال های دو گانه از طریق mix amount

پارت ۲۹ و ۳۰
ساخت و ترکیب چند متریال به وسیله vray belend mtl

پارت ۳۱
آموزش فلور ژنراتور و مولتی تکسچر برای ساخت پارکت

پارت ۳۲
آموزش تخصصی ساخت پارچه و چرم

پارت ۳۳ الی ۴۰
آموزش تخصصی تور مجازی به همراه آموزش نرم افزار کالر پاناتور و نرم افزار وی آر مدیا

پارت ۴۱ و پارت ۴۲
آموزش صفر تا صد ساخت نمای خارجی
مدلسازی ، نورپردازی و ساخت متریال و …

پارت ۴۳ و ۴۴
ورکشاپ جدیدترین نسخه وی ری ۵

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *